خبرگزاری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی فوتبال درخشش دروازه‌بان لبنان را دلیل اصلی شکست ایران اعلام کرد.

 

کارلوس کی‌روش در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر ایران مقابل لبنان گفت: به لبنانی ها بابت این پیروزی تبریک می گویم اما ایران در این بازی مستحق شکست نبود. موقعیت های زیادی ایجاد و به اندازه کافی فرصت خلق کردیم اما یک مرد افسانه ای فوق العاده عمل کرد و متولد شد. باید بگویم عباس (دروازه بان لبنان) یک – ایران صفر.

وی در مورد این شکست و اینکه کار ایران سخت شده، عنوان کرد: باید بگویم سخت است چون سه تیم 4 امتیازی هستند و ازبکستان 2 امتیاز دارد. راه طولانی برای صعود داریم. همه تیم ها باید این راه را طی کنند و کار ساده ای نخواهد بود.

خبرنگار ایرانی گفت این بازی به دل ننشست و چرا شجاعی در ترکیب اصلی قرار گرفت که کی‌روش گفت: یک بار دیگر می گویم بازی یک طرفه و فقط ایران مسلط بر بازی بود. 90دقیقه حریف را تحت فشار گذاشتیم اما آنها با یک ضربه سر به گل رسیدند و شوت و یا موقعیت نداشتند. این نتیجه به روحیه جنگندگی لبنان کمک کرد. این اتفاقات در فوتبال می افتد. باید یک یا دو گل به لبنان می زدیم. ضمن اینکه باز تکرار می کنم گلر لبنان شب فوق العاده ای داشت.

کی‌روش ادامه داد: شما رسانه های ایرانی بهتر می دانید من 7 بازیکن اصلی خود را نداشتم. شجاعی مقابل اردن بازی کرد و در یکی دو بازی دوستانه دیگر هم بازی کرده بود اما مقابل تیمی مثل لبنان که مدام تمارض و دائم وقت کشی می کنند هیچ کاری نمی شود انجام داد. مسعود شجاعی که هیچ اگر پدربزرگ مسعود هم بود اتفاقی رخ نمی داد مخصوصا که داور یک قضاوت یک طرفه علیه ایران داشت. اتفاقاتی که در فوتبال آسیا رخ داده این است که شاهد وقت کشی هستیم و تیم ها از این طریق می خواهند به پیروزی برسند. نباید این طور به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: فقط داور می تواند بازی را قطع کند اما لبنانی ها با وقت کشی بازی را از ریتم انداختند. داور باید حداقل 10 دقیقه وقت اضافه می گرفت اما این کار را نکرد. حتی یک اخطار هم به بازیکنان لبنان نداد. با این حال باید بگویم دروازه بان لبنان بهترین بود و خودشان می دانند و انتظار مساوی هم نداشتند. ما خوب بودیم اما گلر حریف ستاره زمین بود.

در این هنگام خبرنگار عرب زبانی به وی گفت شما وضعیت روحی خوبی نداری که این حرف ها را می زنی و تحت فشاری آیا می توانی سرمربی تیم ایران بمانی یا نه  و شاید بازی آخر شما بود که کی‌روش گفت: من آمده ام نظرم را بدهم نه اینکه در مورد نظر شما صحبت کنم.

خبرنگار لبنانی هم گفت: «خفه شو» و کی‌روش هم در جواب گفت خودت خفه شو. شما آمده ای در نشست خبری جوک تعریف و سایرین را تحریک کنی. خبرنگاران ایرانی به دلیل توهین به سرمربی تیم ملی به نشانه اعتراض نشست را ترک کردند.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)