مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی که از او به عنوان یکی از گزینه های مورد نظر باشگاه استیل آذین نام برده می شود به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.

این مربی ترک تبار که سابقه هدایت تیم های فوتبال پاس و پرسپولیس تهران را در کارنامه اش دارد و یکی از گزینه های مورد نظر استیل آذین برای مربیگری این تیم در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر است روز دوشنبه هفته گذشته در شرایطی که در ویلای شخصی اش در شهر ” چشمه ” استراحت می کرد به دلیل سردرد شدید به بیمارستان مراجعه کرد.

معاینات ابتدایی بر روی مصطفی دنیزلی نشان داد که وی به علت فشار خون بالا دچار سردرد شدید شده و باید تحت مراقبت های ویژه قرار گیرد. به نوشته روزنامه ” ینی شفق” وی روز دوشنبه و سه شنبه در بیمارستان شهر چشمه تحت مراقبت بود اما پس از آنکه پزشکان نتوانستند بیماری اصلی او را تشخیص دهند به بیمارستان ” عاجی بادم” استانبول منتقل شد.

قبل از انتقال، پزشکان این احتمال را مطرح کردند که دنیزلی در راه انتقال از چشمه به استانبول به وسیله هواپیما جانش را به علت فشار خون بالا از دست بدهد.

با این حال نزدیکان این مربی ریسک بزرگی انجام دادند و وی را به استانبول منتقل کردند.

پس از انجام معاینات لازم مشخص شد وی با فشار خون بالای 20 دچار خونریزی مغزی شده است. البته در ابتدا احتمال وجود غده مغزی نیز مطرح شد اما پس از معاینات دقیق تر خونریزی مغزی تایید شد.

پزشکان مصطفی دنیزلی از روز چهارشنبه تا شنبه شب(شب گذشته) وی را تحت مراقبت های ویژه قرار دادند و با توصیه استراحت اجباری او  را از بیمارستان مرخص کردند.

قرار است دنیزلی یک هفته دیگر با مراجعه به بیمارستان مورد معاینات ویژه قرار گیرد تا مشخص شود در اثر خونریزی مغزی خونی در سر او لخته شده است یا نه.

با این شرایط همه گمانه زنی هایی که این روزها پیرامون حضور دنیزلی در ایران مطرح شده بود، بی اساس و بدون پشتوانه خبری بود. دنیزلی در حالی شنبه شب از بیمارستان مرخص شد که یکی از روزنامه های ورزشی صبح امروز کشورمان از سفر شب گذشته او به ایران خبر داده بود!

به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جسمانی مصطفی دنیزلی شانس حضور او در ایران و پذیرش هدایت تیم فوتبال استیل آذین کمتر از قبل شده باشد.

 

و این هم مصاحبه خیالی ایپنا با دنیزلی :

دنیزلی: استیل‌آذین کمتر از تیم ملی ایران نیست/ توافقات اولیه حاصل شده است

سرمربی سابق تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه گفت: اگر با استیل‌آذین به توافق برسم  این تیم را قهرمان خواهم کرد.

“مصطفی دنیزلی” در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، اظهارداشت: متأسفانه در ترکیه یکسری مشکلات برایم به وجود آمد که دیگر نتوانستم با تیم بشیکتاش همکاری خود را ادامه بدهم، به همین خاطر مجبور شدم این تیم را ترک کنم. خیلی دوست داشتم تا مجددا با بشیکتاش نتایج خوب گذشته را تکرار کنم اما شرایط مهیا نبود.

وی در ارتباط با پیشنهاد استیل‌آذین و مذاکره با این تیم گفت: مسئولان تیم استیل‌آذین مدتی پیش به من پیشنهاد همکاری داده بودند اما چون هنوز با بشیکتاش قرارداد داشتم با آنها وارد مذاکره نشدم. بعد از جدایی از بشیکتاش پیشنهاداتی داشتم که جدی‌ترین آنها پیشنهاد تیم استیل‌آذین بود، به همین خاطر به ایران آمدم تا با مسئولان این تیم مذاکره کنم.

سرمربی سابق بشیکتاش در ادامه افزود: در حال حاضر توافقات اولیه حاصل شده است و اگر به توافق نهایی برسیم با استیل‌آذین قرارداد می‌بندم.

دنیزلی در مورد برنامه‌هایش در استیل خاطرنشان کرد: در صورتی که سرمربیگری این تیم را قبول کنم و با آنها به توافق برسم، اهداف بزرگی دارم و همراه با بازیکنان استیل‌آذین برای قهرمانی تلاش خواهم کرد. به نظر من استیل‌آذین تیم پرمهره‌ای است و دست کمی از تیم ملی ایران ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)