پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شد مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم وجود نداشته و باشگاه بدهی به سرخپوشان ندارد. 

حمیدرضا گرشاسبی در پایان دیدار تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس اظهار داشت: با بیش از ۷۰ نفر تسویه حساب کرده‌ایم، اما بازهم بدهی می‌آید که این کمر پرسپولیس را خم کرده است. باید مواظب بدهی‌ها و پول بازیکنان هم باشیم.

وی در مورد اینکه آیا مهدی طارمی بدهی خود را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است یا خیر، گفت: قرار است این پول تا پایان ماه پرداخت شود و اگر این اتفاق رخ ندهد در آن زمان تصمیم خواهیم گرفت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم هم گفت: خوشحالیم که امروز هواداران‌مان با مُهر قهرمانی خوشحال شدند و خوشحال‌تریم که این قهرمانی در مشهد مقدس رقم خورد. تقدیر این بود که ما در این شهر قهرمان شویم و امیدوارم در ادامه لیگ و به خصوص در لیگ قهرمانان بچه‌ها از نام پرسپولیس دفاع کنند.

گرشاسبی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه هواداران منتظر این اتفاق هستند، عنوان کرد: ما هم منتظریم. شش بازیکن پرسپولیس باید قراردادشان تمدید شود و این هم به همه ابلاغ شده است. یکی دو بازیکن گفته‌اند بعد از پایان لیگ و یکی، دو بازیکن هم قرار بود بعد از بازی امروز قرارداد خود را تمدید کنند. در این زمینه مشکلی نیست. ما تنها باشگاهی هستیم که مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و کلی بدهی هم از گذشته تسویه شده است. باید بدهی‌ها را پرداخت می‌کردیم، چون همه ایستاده‌اند قفل به دست تا پنجره‌ها را به روی ما قفل کنند و به همین دلیل مجبور بودیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

وی در مورد تسویه حساب با بازیکنان گفت: طبق جدولی که ما داریم اکنون هیچ بازیکنی از باشگاه طلب ندارد. فقط جرایم بود از گذشته که با این قهرمانی که به دست آوردند آن هم برای بازیکنانی که قرارداد دارند بخشیده خواهد شد و برای سایر بازیکنان هم در صورت تمدید قرارداد، بخشیده می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد محرومیت این باشگاه گفت: ما تمام پیگیری‌ها را انجام دادیم و از باشگاهی که ما را به این روز انداخت رضایت گرفته‌ایم. تفاهمی را که با هم داشتیم به فیفا ارسال کردیم. مجدداً فیفا پرونده را به «CAS» فرستاد و ما امیدواریم در اردبیهشت ماه اتفاق خوبی رخ دهد. ما امیدواریم این پنجره نقل‌وانتقالاتی باز شود و اگر این اتفاق هم نیفتد ما با همین بچه‌ها که بهترین هستند، ادامه خواهیم داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)