پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق برای به خدمت گرفتن سرمربی کروات سرخپوشان گفت: برانکو با تیم ما قرارداد دارد و به آن پایبند است.

درحالی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس بسته است اما حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه از قطعی بودن جذب سروش رفیعی خبر داد و امروز نیز انتقال مهدی ترابی به جمع سرخپوشان را قطعی کرد.

گرشاسبی در مورد جذب ترابی گفت: مذاکرات خوبی را با مسئولان باشگاه سایپا انجام دادیم و در نهایت به توافق خوبی رسیدیم که ترابی نیم فصل اول را برای سایپا بازی کند و نیم فصل دوم به پرسپولیس بیاید. ترابی بازیکن جوان و آینده داری است و انتقال او به پرسپولیس کار بزرگی بود.

وی در مورد نهایی شدن قرارداد سروش رفیعی با سرخپوشان نیز گفت: تقریبا ۹۰ درصد کارهای بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس انجام شده است. منتظر بازگشت او از قطر هستیم تا باقیمانده کارها را هم انجام دهیم.

گرشاسبی در مورد پیشنهاد فدراسیون فوتبال عراق به برانکو برای تیم ملی این کشور نیز گفت: برانکو با ما قرارداد دارد و به تعهدش هم پایبند است. برانکو با تیم در کرواسی است تا اردوی آماده سازی پیش از شروع فصل را پشت سر بگذارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)