پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد تیم ملی ازبکستان به برانکو، گفت: حضور برانکو در پرسپولیس قطعی است و او به ازبکستان و هیچ تیم دیگری نخواهد رفت.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص پیشنهاد فدراسیون فوتبال ازبکستان برای انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور، گفت: در حال حاضر پیشنهادهای زیادی به سرمربی تیم رسیده اما برانکو قصد جدایی ندارد و می خواهد نتایج مطلوب خود را همچنان با این تیم ادامه دهد.
وی ادامه داد: خوشبختانه تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشتیم و امیدوارم با عملکرد خوب خود در لیگ قهرمانان نیز همچنان هواداران را خوشحال کنیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص تمدید قرار داد ۶ بازیکن اصلی تیم برای فصل آینده، گفت: قرار داد این بازیکنان تا پایان نیم فصل آینده لیگ برتر اعتبار داشته و همچنین این بازیکنان نیز برای تمدید قرارداد خود ابراز تمایل کرده اند.
وی همچنین در خصوص ماندن محسن مسلمان در پرسپولیس و شایعه مذاکره این بازیکن با سپاهان، اظهار کرد: ماندن یا رفتن هافبک طراح تیم با تشخیص سرمربی است ولی در خصوص مذاکره این بازیکن با تیم فوتبال سپاهان باید بگویم چنین موضوعی صحت ندارد.
وی گفت: در حال حاضر تمام تمرکز ما روی لیگ قهرمانان آسیا است و امیدوارم با برتری مقابل نسف قارشی در دیدار برگشت صعود خود را قطعی کنیم.
گرشاسبی به بدهی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۸۰درصد این بدهی به بازیکنان، کادر فنی و هزینه های تیم با تعامل پرداخت شده و مابقی مبلغ نیز به زودی پرداخت می شود.
تیم فوتبال پرسپولیس ۹ فروردین ماه در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال در تهران به مصاف سایپا خواهد رفت.
همچنین این تیم ۱۳ فروردین ماه سال ۹۷ باید در ازبکستان به مصاف نسف قارشی برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)