پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو یک فصل و نیم دیگر با باشگاه قرار داد دارد و او ایران و پرسپولیس را دوست دارد.

حمیدرضا گرشاسبی قبل از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: در مورد گروه‌بندی این تیم در آسیا اظهار داشت: فصل گذشته نیز می‌گفتند پرسپولیس با محرومیت از جذب بازیکنان و محدودیت بازیکنی که دارد نمی‌تواند از گروهش صعود کند اما بازیکنان نشان دادند که شایسته بودند. ما نشان دادیم هر وقت تیمی وارد حاشیه نشود، بازیکنان هماهنگ و همدل تلاش کنند، با کمک خدا نتایج خوبی هم می‌گیریم. فصل گذشته هم این مسئله را اثبات کردیم.

وی افزود: محرومیت ما در نیم‌فصل پایان می‌پذیرد و با جذب بازیکن، تقویت می‌شویم، هدفمان در فصل آینده هم رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست و تکرار قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام. دنبال آن هستیم که تمام جام‌ها را از آن خود کنیم و چیزی برای دیگران نگذاریم.

وی در مورد اینکه برانکو گفته است برای جذب بازیکن به شما اختیار داده است، گفت:‌ ما هماهنگی‌های لازم را با هم انجام داده‌ایم، قرار است ظرف دو سه روز آینده لیست مورد نظرش را به ما تحویل بدهد، با توجه به شرایطی که تیم پرسپولیس دارد،؛ همه بازیکنان علاقمندند به این تیم بیایند و به هر کسی که اشاره کنی به این تیم می‌آید، با توجه به افتخارآفرینی‌ها و آرامشی که در تیم حاکم است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ۱۵ آذر چه اتفاقاتی می‌افتد و مشکل شما آیا حل شده است یا نه، گفت:‌ تا ۱۵ آذر فرصت هست، ان‌شاءالله اگر بار را از روی دوشم بردارند خدا را شکر می‌کنیم، اگر هم قرار شد ادامه بدهیم، بیش از پیش تلاش می‌کنیم و مثل همیشه کم‌فروشی نخواهیم کرد. انشاالله کار را با شدت و قدرت بیشتری پیش خواهیم برد. دیگر هم دغدغه خطر محرومیت و بدهی و دادگاه و داستان‌های مالی را برطرف کرده‌ایم، می‌دانیم که تیم را با چه شرایطی تحویل گرفته‌ایم و اکنون تیم در جاده اتوبان در حال قرار گرفتن است.

گرشاسبی در مورد اینکه با واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی ماندگاری شما در پرسپولیس بیشتر خواهد شد، اظهار داشت: من در عمرم به دنبال پست و ماندن نبودم ولی هر جا که به من سپرده شده با تمام وجود مایه گذاشتم و تلاش کردم و هر وقت که من را برداشتند خدا را شکر کردیم و به سنگر دیگری رفتیم و ادامه کار دادیم.

وی در مورد اینکه برانکو گفته است پیشنهادهای جدی دارد و آیا او را برای فصل بعد می‌توانید نگه دارید یا نه، اظهار داشت: برانکو نه از هم اکنون بلکه از روزی که وارد پرسپولیس شد پیشنهادات زیادی داشته است، اما او عاشق پر سپولیس و ایران است و هر وقت با او صحبت داشته‌ایم، اولویت اصلی او ایران و پرسپولیس بوده است، اولویت صددرصدی‌اش این است، یک فصل و نیم دیگر با ما قرارداد دارد، این فصل که تمام شود یک فصل دیگر هم با ما قرارداد دارد.

وی در مورد اینکه با دو بازیکن خارجی تراکتورسازی مذاکره کرده‌اید، گفت: اصلا و ابدا چنین کاری نکردیم، این روحیات در تیم پرسپولیس نیست، پرسپولیس خیلی بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهیم این بی‌اخلاقی‌ها را دنبال کنیم.

وی در مورد اینکه ظاهرا قانون منع به کارگیری بازنشستگان باعث بلاتکلیفی شما در پرسپولیس شده ، گفت: من خودم را بلاتکلیف نمی‌دانم تا ثانیه‌ای که بگویند خداحافظ با تمام وجود کار می‌کنم،

وی در مورد اینکه چرا پسر شما که خواننده است در کنسرت‌های ورزشگاه آزادی شرکت نمی‌کند آیا او استقلالی است، گفت: نه او فقط در سالن‌های کنسرت می‌خواند، پسرم در جشن قهرمانی که برای سوپرجام، نایب قهرمانی آسیا و همچنین بردن جام اخلاق آسیا می‌گیریم، پسرم در محفل پرسپولیسی‌ها آواز می‌خواند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)