پرسپولیس نیوز: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه قراردادش را به مدت دو فصل با برانکو تمدید می‌کند.

حمید رضا گرشاسبی در حاشیه مراسم جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه، اظهار کرد: فاجعه بزرگ و تاسف‌باری رخ داد. خوشحال هستیم که مردم یک بار دیگر همدلی و هماهنگی خودشان را نشان دادن و از دقایق اولیه که این اتفاق رخ داد هر کسی در حد توانش کمک‌های خود را انجام داد تا این عزیزان احساس تنهایی نکنند. ما نشان دادیم که همه اعضای یک پیکر هستیم. با هماهنگی که با اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم داشتیم، آنها هم هر کدام به نوبه خودشان کمک‌هایی را جمع‌آوری کردند و ما هم در جایگاه باشگاه پرسپولیس کمک ناچیزی که شامل ۱۰۰۰ تخته پتو و چادر است، فراهم کردیم.

او درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس و علی اکبر طاهری، گفت‌: آقای طاهری مدیرعامل باشگاه هستند و ان‌شاء‌الله می‌آیند و کارشان را پیگیری می‌کنند.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که از جلسه وزیر با طاهری اطلاع دارد یا خیر؟ گفت‌: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما مدتی هر دو در کنار هم و در کنار هیات مدیره تلاش کردیم و ظرف یکی، دو روز آینده هم آقای طاهری باز می‌گردند تا کارشان را ادامه‌ دهند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بخشنامه‌ای که سازمان بازرسی کل کشور ارائه کرده است تا از کار کردن بازنشستگان جلوگیری شود، گفت‌: ریز آن بخشنامه را نمی‌دانم. این مساله به خود وزارت ورزش و جوانان برمی‌گردد. همه چیز در دست وزارت ورزش و جوانان است تا تکلیف مشخص شود.

وی درباره این که آیا تمدید قرارداد برانکو قطعی است یا خیر؟ گفت‌: ما این موضوع را قطعی می‌دانیم و مشکلی وجود ندارد. برانکو شدیدا علاقمند است که در ایران و پرسپولیس به کارش ادامه‌ دهد. ما هم در هیات مدیره مصوب کردیم که ان‌شاء‌الله مجددا با برانکو قراردادمان را تمدید کنیم.  نشست نهایی شکل خواهد گرفت و قطعا قرارداد بعدی ما کمتر از دو فصل نخواهد بود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این که کمیته‌ صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها اعلام کرده که باشگاه پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد، گفت‌: ما مشکلی در این زمینه نداریم. بدهکاری‌های بدخیمی داشتیم که مربوط به ۱۵ سال قبل بود. بیش از ۲۰ میلیارد تومان که مربوط به این بدهی‌ها بود پرداخت شد و یک مقدار هم بدهی که بخش عمده آن مربوط به عاشقان پرسپولیس است باقی‌ مانده است. یعنی این بدهی‌ها مربوط به مربیانی است که خودشان را از پرسپولیس می‌دانند. وظیفه داریم که این‌ها را هم پرداخت کنیم. بخشی پرداخت شده است و برخی دیگر نیز در حال‌  پرداخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)