پرسپولیس نیوز : فرجام خواهی پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش مورد تایید فیفا قرار نگرفت .

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس پس از چندبار تعویق اعلام حکم نهایی سرانجام تایید کرد که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جذب بازیکن محروم است .

مدیرعامل پرسپولیس همچنین ادامه داد: محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی از تیم ما جدا شده اند اما امید عالیشاه و احمد نورالهی درتیم ما حضور دارند و جانشین آنها خواهند بود.من روز گذشته با بازیکنان صحبت کردم و آنها با روحیه تمرین را ادامه میدهند و نگران بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات نیستند چرا که بازیکنان با کیفیتی در تیم داریم، انشالله امسال نیز پرسپولی مورد علاقه هواداران باشیم و بتوانیم بازهم موفق باشیم.

وی درباره نمایش دو بازیکن پرسپولیس در جام جهانی نیز گفت: وحید امیری و علیرضا بیرانوند دو نماینده ممتاز پرسپولیس در جام جهانی هستند که دعای میلیون ها پرسپولیسی و ایرانی را پشت سرخود دارند و ما می بالیم که چنین بازیکنان با اخلاق و ممتازی را در تیم خود داریم، آنها فوق العاده حاضر شدند و ما پرسپولیسی ها امیدوار هستیم که تیم ملی با موفقیت برابر پرتغال به دور بعدی صعود کند.

بنابراین بازیکنان جدید پرسپولیس نظیر مهدی شیری و مهدی شریفی نمی توانند تا پایان نیم فصل برای پرسپولیس بازی کنند و پس از آن در لیگ برای سرخ پوشان بازی می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)