پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برای اینکه دچار کسر امتیاز از سوی فیفا نشویم ارز آزاد خریدم که مطمئنم سازمان بازرسی من را بازخواست خواهدکرد.

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص بحث ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس با توجه به قانون جدید استفاده از نیروهای بازنشسته گفت: “هنوز چنین چیزی ابلاغ نشده است و هر وقت بگویند حاضرم میز مدیریت پرسپولیس را بسپارم و بروم.”

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده های حقوقی این باشگاه در فیفا به خاطر آنتونی گولچ و فرناندو گابریل تصریح کرد: “رفتم ارز آزاد گرفتم تا محروم نشویم. دیدم آقایان مسئول به ما ارز دولتی نمی دهند و مجبور شدیم برویم تا ارز آزاد بگیریم. مطمئنم سازمان بازرسی به من گیر می دهد که چرا اینگونه پول خرج کرده ام. اما مجبور بودم که پول را بدهم چون آقایان توجه ویژه نمی کردند.حتی جواب تلفن های ما را نمی دادند.”

او در ادامه تصریح کرد: “زمانیکه قرارداد برانکو ایوانکوویچ را بستیم نوسانات ارزی نبود و حالا باید تمام پول آنها را به همراه بدهی هایمان به خارجی ها بدهیم.”

گرشاسبی درباره از دست دادن چند بازیکن کلیدی سرخپوشان اظهار داشت: “وقتی من آمدم تیم تقریبا بسته شده بود و مجبور بودم قرارداد بالای ۱۲ بازیکن را تمدید کنم. برانکو ترسیده بود که اگر با بازیکنان تمدید نکنیم قرار است با نوجوانان بازی کنیم؟ گفتم نگران نباشد و خوشبختانه مهره های خوبی گرفتیم. با بازیکنان خوب مان هم تمدید کردیم. ضمن اینکه هر بازیکنی رفت به خاطر این بود که قراردادش تمام شده بود و نمی توانستیم آنها را به زور نگه داریم.”

او درباره جدایی محسن مسلمان ادامه داد: “یکی از عواملی که باعث موفقیت تیم در چندسال اخیر شد عدم دخالت در افکار فنی برانکو بوده است. او به این نتیجه رسید و نمی توانستیم روبروی او بایستیم.”

گرشاسبی در خصوص خریدهای پرسپولیس برای نیم فصل دوم گفت: “ما می توانیم قرارداد داخلی ببندیم اما ثبت نمی کنیم. بازیکنان جدید می توانند برای نیم فصل اول بروند اما در قراردادهای آنها قید شده در پرسپولیس بمانند.”

او در خصوص پیشنهادات خارجی برای علیرضا بیرانوند اظهار داشت: “پیشنهاد مختلفی برای ایشان آمده است. با او صحبت کردیم و خواستیم با توجه به قراردادش بماند. چون پست دروازه بانی ما بسیار حساس است. او ماند تا محرومیت باشگاه پرسپولیس تمام شود. بعد هم ما کمک خواهیم کرد تا بیرانوند پرواز کند و مایه افتخار باشگاه پرسپولیس شود.”

گرشاسبی در ادامه گفتگو با برنامه تلویزیونی ورزش از نگاه دو در خصوص شانس موفقیت پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اذعان داشت: “بازیکنان تلاش زیادی می کنند تا نتیجه بگیریم. به هر حال بازی سختی داریم. خوب هم می دانیم در بازی برگشت در استادیوم تمام قرمزِ آزادی برگزار خواهیم کرد. یادتان نرود دو بازیکن الدحیل اندازه تمام بودجه باشگاه پرسپولیس است.تلاشمان برای قهرمانی است.”

او درباره اظهارنظر خود که گفته بود می دانستم سید جلال حسینی پس از گلزنی در آسیا از تیم ملی خط می خورد گفت: “در آن برهه مشکلاتی وجود داشت که من چنین پیش بینی می کردم که متاسفانه همینطور هم شد. حالا هم دیگر قرار است باز هم حمایت همه جانبه از تیم ملی داشته باشیم و دیگر دعوایی بین برانکو و کی روش هم نیست.”

گرشاسبی در مورد پرداخت بدهی به بازیکنان فعلی خود نیز صحبت کرد و عنوان داشت: “امروز با اسپانسر جلسه داشتیم و اگر این مشکل برطرف شود بدهی های خود را خواهیم داد.”

او در پایان خاطرنشان کرد: “دنبال درآمدزایی هستیم و راه اندازی تلویزیون پرسپولیس را ایجاد کردیم تا ارتباط تنگاتنگ با هوادارانمان داشته باشیم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)