پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس مدعی شد، مهدی طارمی سفت و سخت به دنبال جدایی از این تیم است.

حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود نفت ۱۱ نفره درون دروازه جمع شده بود و دفاع می‌کرد. روز ما هم نبود. بازیکنان آن طور که باید بازی نکردند. دو بازیکن‌مان هم تنبیه انضباطی شده بودند و بیرون بودند بازی یکطرفه‌ای بود و شاهد فوتبال یک گله بودیم. نفت هم برای گرفتن مساوی آمده بود.

وی در مورد اینکه حکم فرشاد احمدزاده و منشا چیست؟، گفت: این دو بازیکن به کمیته انضباطی دعوت می‌شوند و باید پاسخگو باشند.

گرشاسبی در پاسخ به سؤال مبنی براینکه احتمال دارد این دو بازیکن از تیم کنار گذاشته شوند، عنوان کرد:‌ بستگی دارد که سرپرست تیم چه گزارشی در مورد آنها نوشته باشد. البته درگیری آنها به این شدت نبوده است. با این حال در باشگاهی مثل پرسپولیس که ما به دنبال الگوسازی هستیم نباید چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

وی در مورد اینکه ژوزه باز هم از پرسپولیس شکایت و درخواست ۳۹ هزار دلار دیگر کرده است، گفت: ژوزه پیر و بازنشسته شده و در خانه نشسته و فکر می‌کند که چگونه از پرسپولیس پولی بکند و گفته چند میلیاردی که پرسپولیس به او داده سه روز دیر به دستش رسیده و ما باید ۳۹ هزار دلار دیگر پرداخت کنیم این پول را هم به ژوزه می‌دهیم شاید زندگی‌اش بچرخد.

گرشاسبی در مورد وضعیت مهدی طارمی گفت:‌ هنوز تصمیمی در مورد این بازیکن نگرفتیم از یکی دو باشگاه پیشنهاد‌‌هایی رسیده است. طارمی سخت به دنبال جدا شدن از پرسپولیس است حتی در جلسه هیأت مدیره هم تصمیماتی گرفته شد اما این بازیکن گفت که دنبال رفتن است و نمی‌خواهد بماند. گفت می‌خواهد تجربه جدیدی خارج از کشور کسب کند. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و خودش را برای یک بازیکن کوچک نمی‌کند دیگر نباید بیش از این به یک بازیکن اصرار کرد. بازیکن باید دلش با تیم باشد. زوری نیست.

وی در مورد اینکه شما گفتید طارمی تابع باشگاه است، عنوان کرد: او اکنون تابع است و می‌گوید هرچه باشگاه بگوید اجرا می‌کند. تا اردیبهشت هم قرارداد دارد و بعد از آن آزاد می‌شود می‌گوید از باشگاه جدا می‌شود.

گرشاسبی در مورد اینکه چرا او معرفت به خرج نمی‌دهد و در پرسپولیس نمی‌ماند، گفت: او تصمیمش را گرفته باشگاه هم نمی‌تواند با زور بازیکنی را نگه دارد و چاقو بیخ گلوی بازیکن بگذارد و بگوید که بماند. پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است. شاید اگر قرارداد داشتیم با طارمی به شکل دیگری رفتار می‌کردیم اما او سه ماه دیگر با باشگاه قرارداد دارد و پس از آن هم می‌تواند از تیم جدا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)