مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره و نماینده مدیرعامل باشگاه در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با فجرسپاسی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در این تمرین مهرداد اولادی اختصاصی تمرین کرد و در اواخر تمرین پا به توپ شد.

* علیرضا محمد به دلیل مصدومیت با لباس ورزشی نظاره‌گر تمرین بود. محمد آتل دستش را باز کرده گفت که حدود دو هفته دیگر به شرایط ایده‌آل می‌رسد.

* علی پروین و رضا وطنخواه از روی سکوها تمرین را زیر نظر گرفته بودند. منوچهر عبدالله نژاد سرمربی تیم امید پرسپولیس نیز یکی از تماشاگران ویژه این تمرین بود.

*لیدرهای پرسپولیس در این تمرین حضور داشتند.

*میثاق معمارزاده در سالن مشغول وزنه زدن بود و در تمرین حضور نداشت.

* نماینده محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین حضور داشت و تمرینات را زیر نظر گرفت.

* بازیکنان تیم‌ شادابی و نشاط خاصی داشتند.

*بازیکنان بعد از گرم کردن بدن‌ها به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و فوتبال دستگرمی در یک نیمه زمین بازی کردند. در این فوتبال شیث رضایی دو گل زیبا زد که مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت.

*سومدیک مربی پرسپولیس با مدافعان به طور اختصاصی صحبت کرد. سپس حمید استیلی با مدافعان به طور اختصاصی تمرین کرد.

* علی کریمی در حین تمرین با بازیکنان صحبت و نکاتی را به آنها گوشزد می‌کرد.

* بازیکنان تیم پرسپولیس در پایان تمرین مستقیم راهی فرودگاه شدند تا ساعت 18 به شیراز بروند و خود را برای دیدار با فجرسپاسی در هفته هفتم لیگ برتر که فردا برگزار می‌شود آماده کنند.

*در اواخر تمرین تمرین ضربه‌های کاشته برای علی کریمی و حمید علی عسگری در نظر گرفته شد. سه ضربه علی کریمی به طور متوالی گل شد.

*دکتر خانبانی روانشناس پرسپولیس گفت: امشب در هتل همای شیراز برای بازیکنان یک سورپرایز ویژه داریم. با این سورپرایز وضعیت بازیکنان بسیار خوب خواهد شد. ما ایرانی‌ها انسان‌های احساسی هستیم و طبیعی است بعد از باخت در دربی وضعیت بازیکنان ما در شرایط خوبی نباشند. امشب و فردا که تیم در حال اعزام به ورزشگاه است برای بازیکنان جلسه ویژه داریم. او از اعلام اینکه چه برنامه‌ای دارند، خودداری کرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)