جمعه 16 اسفند :(13:44) : بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس امروز تمرين پرفشاري را انجام دادند.  تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 10 و 40 دقيقه در مجموعه ورزشي خيريه عمل برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس تمرينات فشرده‌اي را در چهار مرحله زير نظر نلو وينگادا و كادر فني انجام دادند.
 پرسپوليسي‌ها در مرحله اول به گرم كردن و تمرينات استقامتي در مسافت كوتاه و بلند پرداختند. در مرحله دوم در قالب دو گروه به كارهاي تاكتيكي و ارسال به داخل محوطه جريمه و بيرون محوطه جريمه و ضربه به گل پرداختند. در مرحله سوم در دو گروه با استارت زدن روي موانع و شوت به دروازه تمرينات خود را پيگيري كردند.
 پرسپوليسي‌ها در مرحله پاياني به چهار گروه تقسيم شدند. دو گروه به عبور از موانع، شوت‌زني و پرش جفت پا پرداختند و دو گروه ديگر با كارهاي استقامتي، استارت‌هاي كوتاه و شوت به دروازه تمرينات خود را ادامه دادند.
 در مرحله پاياني نيز به حمله و پرسينگ پرداختند.
 نکات حاشیه ای تمرین در ادامه مطلب…

* وينگادا قصد داشت فشار زيادي به بدن بازيكنان بياورد. وي در مواقعي كه احساس مي‌كرد بازيكني كم كاري مي كند تذكر جدي مي‌داد. وينگادا همچنين نحوه قرار گرفتن بازيكنان در هنگام حمله يا دفاع يا شوت‌زدني را بارها به بازيكنان تذكر داد.

*كريم باقري مانند روز گذشته در تمرين امروز غايب بود اما نعيم سعداوي پس از غيبت از تمرين روز گذشته امروز در تمرين پرسپوليس حضور پيدا كرد.

*ميثاق معمارزاده پس از دقايقي حضور در تمرينات گروهي زير نظر كاستا و عابدزاده اختصاصي تمرين كرد.

*مهدي رجب‌زاده امروز نيز در تمرين پرسپوليس حضور پيدا نكرد

*حدود 100 هوادار تمرين‌ امروز پرسپوليس‌ را از نزديك تماشا كردند.

* جلسه كادر فني قبل از تمرين برگزار شد.

* احمدرضا عابدزاده تمرينات ويژه‌اي را براي دروازه بانان با نظارت وينگادا در نظر گرفته بود.

* علي كريمي بدون هيچ مشكلي و با آمادگي كامل و انگيزه بالا در تمرين حضور پيدا كرد.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 12 و 25 دقيقه به پايان رسيد و فردا ساعت 10 و 30 دقيقه پيگيري مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)