اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی راهی کره جنوبی شده اند، آرای خود را در صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری انداختند.

به گزارش مهر، اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز جمعه و پس از صرف صبحانه و تمرینی کوتاه در محل هتل، به پای صندوق رای آمدند و به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند. بنا بر اعلام کادر فنی و مطابق با برنامه اعلام شده، صبح امروز ملی پوشان تمرینات کششی و سبکی را در محل هتل انجام دادند.

علیرضا منصوریان رای خود را به صندوق انداخت

پیش از سفر ملی پوشان به کره جنوبی هماهنگی های لازم برای حضور صندوق در شهر اولسان انجام شده بود و سفارت ایران در سئول نیز اقدامات خود را در این زمینه به انجام رسانده و ضمن اعزام ناظر از سئول برای نظارت بر رای گیری ملی پوشان، از فدراسیون فوتبال نیز مهدی محمد نبی، محمدحسین حمیسی، مهدی خراطی و هوشنگ مقدس را به عنوان ناظران ویژه معرفی کرد تا از این طریق ملی پوشان که با برنامه فشرده خود امکان سفر به سئول ندارند، بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران نیز رای خود را به صندوق انداخت

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برابر کره جنوب آماده می کند، چهارشنبه شب با پرواز اختصاصی هواپیمایی آسمان تهران را به مقصد کره ترک کرد و پس از رسیدن به بوسان با یک دستگاه اتوبوس راهی شهر اولسان شد و روز پنجشنبه نخستین تمرین خود را در این شهر برگزار کرد.

مهدی خراطی در کنار ناظران فدراسیون فوتبال رای داد

دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در هفته پایانی مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 روز سه شنبه پیش رو در شهر اولسان برگزار خواهد شد. ایران و کره با 13 و 14 امتیاز شانس های اول صعود مستقیم به جام جهانی هستند.

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال

امید نمازی دستیار اول کارلوس کی روش هنگام انداختن رای به صندوق

قاسم حدادی فر بازیکن میانی تیم ملی فوتبال ایران

هاشم بیک زاده مدافع تیم ملی فوتبال ایران

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)