مرجع خبری پرسپولیس : سرخ پوشان تهرانی عصر روز چهارشنبه تمرینات سنگین و فشرده ای را در مشهد پیگیری کردند.

 

* تمرینات عصر چهارشنبه از ساعت 18:45 با گرم کردن زیر نظر محمدرضا مولایی مربی بدنساز آغاز شد

 

* علی دایی در ابتدای تمرینات از روی نیمکت کار شاگردان خود را تماشا می کرد اما با گذشت 15 دقیقه سرمربی سرخ پوشان خود وارد زمین شد تا از نزدیک تمرینات را زیر نظر بگیرد.

 

 

* حدود 50 تماشاگر پرسپولیسی اهل مشهد از ابتدا تا انتهای تمرین را به تشویق کادر فنی و بازیکنان پرداختند که حال و هوای جلسه تمرین را عوض کرده بود.

 

* بازیکنان پس از گرم کردن به سه گروه با لباس هایی به رنگ سبز، نارنجی و خاکستری تقسیم شدند. در حالی که علی دایی، حسین عبدی و مهدی تارتار بر کار یگ گروه نظارت داشتند. در نصف زمین و در حدود 30 تا 40 دقیقه به تمرین های سخت و فشرده حفظ توپ پرداختند.

 

* علی دایی به طور مرتب تمرین را متوقف می کرد تا ایراد تمرین بازیکنان را یادآوری کند.

 

* علی دایی و حسین عبدی در اکثر زمان تمرین علاوه بر نظارت بر تمرین خود نیز در کارهای تمرینی شرکت داشتند.

 

* با وجود اینکه تیم ها در زمان استراحت بین بازی ها قرار دارند اما فضای تمرین پرسپولیس بسیار جدی بود. به طوری که دکتر زرینه در چند نوبت برای رسیدگی به وضع بازیکنان وارد زمین شد.

 

* سختی تمرینات شادابی را از بازیکنان تیم نگرفته بود و این موضوع به خصوص از شوخی هایی که در هنگام تمرین داشتند قابل مشاهد بود.

 

* در بخش دیگر تمرینات بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی از جمله حرکات ترکیبی تک ضرب، سانتر از جناحین، پاس در عمق، پاس های قطری و ارسال پاس به بیرون پرداختند.

 

* گلزنی های پی در پی علی دایی در تمرینات از جمله نکات جالب تمرین بود.

 

* دروازه بانان تمرینات ویژه ای را زیر نظر محمد علی یحیوی پی گیری کردند. بخشی از این تمرینات به بررسی ضربات ایستگاهی تمرکز داشت.

 

* علی دایی در این بخش بر تمرینات رحمان احمدی، مسعود باستانی و بنیامین محمدی دروازه بان های حاضر در اردو نظارت داشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)