مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس صبح امروز در غياب علي دايي برگزار شد.

 

تمرين پرسپوليس صبح امروز از ساعت 11 در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود به مدت 35 دقيقه به بدنسازي پرداختند و سپس به پاسكاري چرخشي، حفظ توپ و پرسينگ تمرينات خود را ادامه دادند.

* علي دايي به دليل سرماخوردگي غايب بود. بازيكنان ملي‌پوش و حلافي نيز غايب بودند.

* محمد منصوري در حاشيه تمرين به دليل پيچ‌خوردگي از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شد و به رختكن رفت.

* يحيوي پس از 20 دقيقه تمرينات ويژه‌اي را براي دروازه‌بان‌ها درنظر گرفته بود كه بيشتر از روي خط 18 قدم به ضربه زدن به چارچوب مي‌پرداخت.

* تمرين امروز بيشتر زير نظر مياچ بود كه او با فرياد‌هاي بلند و با كاغذي كه در دست داشت به راهنمايي بازيكنان مي‌پرداخت.

* عليرضا محمد اختصاصي تمرين كرد. او ابتدا 20 دقيقه به دويدن پرداخت و سپس استراحت كرد. پس از دقايقي مجددا به دويدن‌هاي اختصاصي پرداخت.

* وحيد هاشميان در تمرينات گروهي شركت كرد.

* حدود 10 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.

* مياچ دقايقي در خصوص زمان بازي‌هاي هفته‌هاي آينده و مخصوصا در ايام عيد نوروز از خبرنگاران سؤالاتي مي‌كرد. او قصد دارد در تعطيلات نوروزي به كشورش سفر كند.

* پرسپوليسي‌ها در مراحل دوم تمرين خود با دستور مياچ به دو قسمت تشكيل شدند و به شوت‌زني به دروازه پشت محوطه 18 قدم پرداختند. مياچ تاكيد داشت كه ضربات به چارچوب پرسپوليسي‌ها در بازي‌هاي گذشته كم بوده است.

*وحيد هاشميان پس از اينكه اقدام به شوت‌زني كرد كمي احساس درد كرد. به همين دليل از دكتر زرينه درباره وضعيتش پرسيد كه او نيز گفت مشكل خاصي نيست.

* قرمز پوشان در مرحله آخر به 4 تيم تقسيم شدند و به فوتبال در نيمه زمين پرداختند. فريادهاي مياچ كه برخي از كلمات فارسي را به خوبي ياد گرفته بسيار جالب بود. او از مهاجماني كه در محوطه 18 قدم بي دقت بودند انتقاد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)