مرجع خبری پرسپولیس : تمرين عصر امروز پرسپوليس در غياب 9 بازيكن و تحت تاثير دربي اميدها قرار داشت.


تمرين عصر تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 15:30 در مجموعه ورزشي درفشي‌فر آغاز شد.

 

در اين تمرين 9 بازيكن پرسپوليس به دلايل مختلف غيبت داشتند. شيث رضايي اجازه حضور در تمرينات را ندارد، غلامرضا رضايي و حميد علي عسگر به دليل حضور در تيم اميد، عليرضا حقيقي، هادي نوروزي، محمد نوري و عليرضا نورمحمدي به دليل حضور در اردوي تيم ملي بزرگسالان، و مجتبي زارع و محمد پروين به دليل مصدوميت در تمرين امروز غايب بودند.

 

تمرين با صحبت‌هاي علي دايي آغاز شد و دايي بر خلاف تمرين صبح كه فقط نظاره گر تمرينات بود خودش تيم را تمرين داد.

 

مرور كارهاي تاكتيكي و انجام فوتبال در يك سوم زمين از مهم‌ترين بخش‌هاي تمرين امروز بود.

 

از نكات جالب تمرين وضع قوانين جديد عبور و مرور براي خبرنگاران از سوي حراست مجموعه ورزشي درفشي‌فر بود.طبق اعلام رئيس حراست اين مجموعه خبرنگاران بايد همزمان با هواداران وارد مجموعه شوند و همزمان با آنها از ورزشگاه خارج شوند.

 

اين در حالي است كه محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس و مدير روابط عمومي باشگاه از اين قوانين خبر نداشتند اما رئيس حراست مجموعه اعلام كرد او اين قانون را وضع كرده است.

 

بازيكنان اميد اعلام كردند روز جمعه بايد به مصاف استقلال بروند و دربي حساس پايتخت را پيش رو دارند و اين در حالي است كه درواز‌ه‌بان‌هاي اين تيم مصدوم هستند.

 

حسين عبدي مربي پرسپوليس در مورد اينكه بازيكنان اميد پرسپوليس كه در تيم بزرگسال هستند مي‌توانند در اين دربي به ميدان بروند يا نه گفت: فردا در اين زمينه تصميم‌گيري خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)