تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که فرشید باقری به دلیل سرماخوردگی در کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان حضور نداشت.

تیم فوتبال استقلال مهمترین تمرین تاکتیکی خود را قبل از دربی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه صنایع دفاع و در حضور نمایندگان رسانه‌ها پیگیری کرد.

* نیومایر هافبک آلمانی استقلال با پشت‌سر گذاشتن مصدومیت در تمرین امروز حاضر شد. این بازیکن با وجود شرکت در تمرین به دربی نخواهد رسید.

* پیش از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال به جلسه‌ای که شفر آنها را فرا خوانده بود دعوت شدند. سرمربی استقلال در همان ابتدای تمرین بازیکنان اصلی‌اش را به اتاق رختکن فراخواند و حدود ۲۰ دقیقه با آنها به صحبت پرداخت.

* با توجه به حساسیت دربی پایتخت امروز نمایندگان متعدد رسانه‌ها در محل تمرین استقلال شرکت کرده و بیش از ۵۰ خبرنگار، تصویربردار، گزارشگر و عکاس در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند.

* مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی زودتر از سایر بازیکنان در زمین چمن حاضر شده و با اشکان نامداری تمرین کردند.

* محمدحسین میثاقی گزارشگر ویژه برنامه‌های لیگ برتر از شبکه سوم سیما امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با برخی از بازیکنان تیم استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

* اصغر حاجی‌لو در حاشیه تمرین امروز استقلال با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و وضعیت تیم را برای آنها تشریح کرد.

* با وجود اینکه تمرینات استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود تعداد اندکی از تماشاگران در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشته و نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی این تیم شدند.

* فرشید باقری هافبک تیم فوتبال استقلال با لباس شخصی در محل تمرین این تیم حاضر شد این بازیکن به دلیل سرماخوردگی با آبی‌پوشان تمرین نکرد ولی به گفته دکتر نوروزی این بازیکن به دربی می‌رسد.

* هنگامی که شفر بازیکنان استقلال را دور هم جمع کرد تا با آنها صحبت کند تمامی بازیکنان برای روزبه چشمی دست زدند. مدافع استقلال که هفته گذشته انتقادات زیادی را به جان خریده بود از هم‌بازیانش تشکر کرد.

* بعد از صحبت‌های شفر فیلیپ آندریاس مربی بدنساز استقلال در حال گفت‌وگو با بازیکنان بود که در همین لحظه شفر مشغول مصاحبه با خبرنگاران شد. همین موضوع باعث شد تا پژمان منتظری در نقش مترجم مربی آلمانی فعالیت کند که این موضوع در نوع خود جالب بود.

* با گذشت ۴۵ دقیقه از حضور خبرنگاران سرمربی تیم استقلال از آنها خواست تا محل تمرین را ترک کند.

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا برگزار می‌شود و آبی‌پوشان راهی اردوی پیش از مسابقه خواهند شد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)