پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که یحیی گل محمدی مصوبات جلسه هئیت مدیره را به بازیکنان ابلاغ کرد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال دسته جمعی پرداختند.

*علی کریمی بدون مشکل در تمرینات گروهی شرکت کرد.

*کریم باقری در تمرین امروز غایب بود.

*یحیی گل محمدی در جلسه‌ای با بازیکنان مصوبات هئیت مدیره را به آنها ابلاغ کرد. به بازیکنان ابلاغ شده از هر گونه اظهار نظر در مورد داوری و فدارسیون جدا خودداری کنند و این کار را به هئیت مدیره و مدیرعامل بسپارند.

* درحاشیه تمرین امروز یکی از نزدیکان پروویچ حضور داشت، او اعلام کرد که این بازیکن دوست دارد در پرسپولیس بماند اما فعلا مشکلاتی از قبیل نداشتن خانه و این مسائل را دارد.

*گاسپار، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان میهمان ویژه تمرین امروز قرمز پوشان بود، او ابتدا برای ورود به ورزشگاه حدود 10 دقیقه پشت در ماند تا پس از اجازه مسئولان موفق شد به داخل ورزشگاه برود.

گاسپار دقایقی با بگوویچ در خصوص وضعیت پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت و سپس از وضعیت علی کریمی نیز با خبر شد.

*مهدی مهدوی کیا در تمرین امروز همراه با چیذری بدنساز تیم اختصاصی به تمرین پرداخت.

*امیر عابدزاده به دلیل سرماخوردگی با دستور کادر پزشکی جدا از سایر بازیکنان به استراحت پرداخت. از حضور این بازیکن در جمع سایر بازیکنان به خاطر اینکه دچار سرما خوردگی نشود جلوگیری شد.

*بازیکنان پرسپولیس در مرحله پایانی تمرین در قالب دو تیم به فوتبال دست‌گرمی پرداخت که گل محمدی بارها با تغییر در ترکیب دو تیم سعی کرد تا بازیکنان مورد نظرش را برای بازی بعدی بشناسد.در تمرین امروز خانزاده در کنار سیدجلال حسینی به عنوان دو دفاع وسط پرسپولیس کار می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)