مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم اهل کشور اسلواکی برای نخستین بار در تمرین پرسپولیس شرکت کرد و برخورد گرمی با تیاگو فراگا، هافبک برزیلی این تیم داشت.

 

تمرين پرسپوليس از ساعت 11:40 در ورزشگاه شركت واحد برگزار شد. در اين تمرين كه قرار بود از ساعت 10:30 شروع شود بازيكنان قبل از پا به توپ شدن با دستور دايي به مدت 60 دقيقه در جلسه شركت كردند و سپس از ساعت 11:40 با گرم كردن حركات كششي، پاس‌كاري‌هاي كوتاه و بلند و كار با توپ به مدت يك ساعت به تمرين پرداختند.

زلاتان هارسوني مهاجم تيم دي استرادي اسلواكي در تمرين امروز حضور پيدا كرد و پس از گفت‌وگو با علي دايي در كنار ساير بازيكنان به تمرين پرداخت. هارسوني در كار با توپ بازيكن خوبي نشان داد. وي برخورد گرمي با تياگو هافبك برزيلي پرسپوليس داشت. در صورتي كه اين بازيكن اهل اسلواكي مورد تاييد دايي قرار گيرد در تست پزشكي شركت خواهد كرد.

 

حسين بادامكي اختصاصي تمرين كرد. هادي نوروزي و غلامرضا رضايي با دستور دايي به دليل مصدوميت پس از شركت در جلسه تمرين نكردند و به فيزيوتراپي رفتند. در تمرين امروز تنها عبدي غايب بود. 

رسايي قائم مقام باشگاه نيز نظارت بر تمرين امروز را به عهده داشت.  همچنین 20 هوادار در سكوت كامل در محل حضور داشتند.

 

حضور خودروي نيروي انتظامي در تمرين امروز از نكات جالب بود. آنها دقايقي تمرين قرمز‌پوشان را زير نظر گرفتند.

علي دايي در ابتداي تمرين خطاب به بازيكنان اعلام كرد ما به دنبال اين هستيم تا ببينيم چرا بازيكنان از دقيقه 70 تا 90 دچار افت مي‌شوند به همين دليل تمرينات خودمان را طبق همين برنامه رو به جلو خواهيم برد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)