پرسپولیس نیوز: برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در‌ آخرین تمرین تیمش ترکیب تیمش را در حضورش علی پروین مشخص کرد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* خبرنگاران حاضر در محل تمرین اجازه ورود به کنار زمین را پیدا نکردند و از روی سکوها به تهیه گزارش پرداختند. طبق قوانین آنها فقط در ۱۵ دقیقه ابتدایی اجازه تماشای تمرین را داشتند.

* برخی از خبرنگاران برخلاف قوانین عمل کرده و به کنار زمین رفتند که این مسئله با واکنش تند نماینده هندی AFC مواجه شد و او این دسته از خبرنگاران را تهدید کرد که اگر روی سکوها نروند آی دی کارت آنها را خواهد گرفت. این نماینده AFC در نشست خبری وقتی متوجه شد یکی از خبرنگاران با موبایل خود در حال صحبت است به وی اعلام کرد فردا او را در نشست خبری بعد از مسابقه نبیند.

* در حالی که خبرنگاران ایرانی اجازه ورود به کنار زمین را پیدا نکردند، تعدادی از خبرنگاران ژاپنی بدون مشکل به کنار زمین رفتند. این مسئله با همکاری مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام شد.

* حمیدرضا گرشاسبی و علی پروین در اوایل تمرین وارد ورزشگاه آزادی شده و تمرین سرخ‌پوشان را در کنار زمین نظاره‌گر بودند.

* حسین ماهینی که چندی پیش پایش را عمل کرده برای تماشای تمرین پرسپولیس به ورزشگاه آمده بود. او با دیدن پروین به سمت او رفت و وی را در آغوش گرفت. پروین به وی گفت که از مصدومیتش خیلی ناراحت شده و دوست داشت که او هم در فینال بازی کند.

* خبرنگاران با دیدن پروین دور او گرفتند و او با خنده به خبرنگاران گفت من برای دیدن تمرین به اینجا آمده‌ام نه شما که جلوی چشم مرا گرفته‌اید!

* پروین، گرشاسبی و ماهینی روی نیمکت مربیان مستقر شده و تمرین پرسپولیس را نظاره‌گر شدند. مربیان سرخ پوشان برای اینکه تمرکز بازیکنان به هم نخورد صبر کردند تا در اتمام تمرین نزد پروین بیایند.

* با توجه به اینکه عوامل زیادی در کناره‌های زمین چمن ورزشگاه آزادی مشغول کار بودند آنها با دیدن بازیکنان و مربیان پرسپولیس قصد نزدیک شدن به سرخپوشان داشتند که این مسئله با تذکر نمایندگان AFC مواجه شد.

* بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به فوتبال در یک نیمه زمین پرداختند.

* پسر برانکو و همسرش نظاره‌گر تمرین بودند.

* ترکیبی که برانکو ایوانکوویچ در آخرین تمرین تیمش ارنج کرد به این شکل بود: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شایان مصلح، آدام همتی، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، علی علیپور، گادوین منشا.

* همچنین پیش از آغاز تمرین پرسپولیس، سرمربیان دو تیم پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در زمین چمن ورزشگاه آزادی طبق برنامه‌ریزی قبلی با جام قهرمانی عکس گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)