پرسپولیس نیوز: برانکو ایوانکوویچ که از شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت عصبانی به‌نظر می‌رسید، به بازیکنانش توصیه کرد که تمرکزشان روی لیگ باشد.

اولین تمرین تیم پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۱ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد.

* در این تمرین تمامی بازیکنان پرسپولیس حاضر بودند و در دو گروه به تمرین پرداختند.

* وحید امیری به‌دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات سبک و اختصاصی پرداخت. این بازیکنان شانس بسیار کمی برای همراهی تیمش در بازی با فولاد دارد.

* برانکو ایوانکوویچ در ابتدای تمرین صحبت‌های جدی را با بازیکنان انجام داد و از آنها خواست جام حذفی را فراموش کرده و روی ادامه بازی‌های لیگ تمرکز کنند.

* صحبت‌های مهدی طارمی با سیدجلال حسینی قبل از تمرین در نوع خود جالب توجه بود. مشخص بود که او در مورد بازی دیروز صحبت می‌کند.

* چند نونهال مدرسه فوتبالی تماشاگر ویژه تمرین سرخپوشان بودند.

* برانکو ایوانکوویچ در تمرین بسیار عصبانی به‌نظر می‌آمد. تا جایی که به عکاسان هم تذکر داد که در کنار زمین تمرین حضور پیدا نکنند.

* ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی برای دروازه‌بان‌ها در نظر گرفته بود. در این بین، علیرضا بیرانوند برخلاف دیگر بازیکنان اصلی تمرینات سنگینی را پشت سرگذاشت.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی دیروز مقابل نفت آبادان در تمرین امروز فقط ریکاوری کردند. این در حالی بود که عکاس تیم پرسپولیس از این نفرات خواست به همراه چوک عکس یادگاری بگیرند.

* بازیکنان اصلی برخلاف برانکو که عصبی و ناراحت به‌نظر می‌رسید، مدام با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* چوک که با وجود خداحافظی از پرسپولیسی‌ها همچنان در تمرینات حضور پیدا می‌کند، در پایان تمرین بازیکنان را جمع کرد و صحبت‌های فنی برای آنها انجام داد.

* بازیکنان ذخیره در این تمرین در دو گروه به انجام بازی تحت فشار پرداختند. برانکو هم نظارت دقیقی به عملکرد آنها داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)