پرسپولیس نیوز: پیش از آغاز تمرین امروز پرسپولیس سرمربی و مدیر این تیم با طارمی جلسه‌ای برگزار کردند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز تعطیلی از ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه) در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. این در حالی است که آنها پیش از این در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین می‌کردند.

* فضای جدید تمرین پرسپولیس امروز برای بازیکنان بسیار جالب بود و آنها مدام درباره شرایط زمین با هم صحبت می‌کردند.

* تمرین امروز سرخپوشان علی‌رغم اینکه گفته شده بود بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد، اما تعداد معدودی از هواداران در محل تمرین حضور پیدا کرده بودند و تعدادی از این افراد نیز کارمندان پژوهشگاه صنعت نفت بودند.

* برانکو قبل از آغاز تمرین همراه افشین پیروانی به مدت ۱۰ دقیقه با مهدی طارمی صحبت کردند. گفت‌وگوی آنها در مورد تمدید قرارداد طارمی با سرخپوشان بود. این در حالی است که روز گذشته اعلام شد طارمی قرار است از پرسپولیس جدا شود.

* برانکو در ابتدای تمرین به‌مدت ۱۵ دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر مارکو به حرکات کششی و نرمشی روی آوردند. در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به فوتبال تحت فشار پرداختند. پس از این بخش برانکو برای بازیکنان تمرینات تاکتیکی و تکنیکی در نظر گرفته بود و به نوعی مدافعان و مهاجمان در تمرین امروز محک خوردند.

* شجاع خلیل‌زاده به دلیل عمل چشم مادرش و با اجازه کادرفنی در تمرین سرخپوشان غایب بود.

* مهدی طارمی که در دو روز گذشته بحث جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح شده بود، امروز سوژه عکاسان و خبرنگاران بود و مدام این بازیکن را زیر نظر داشتند.

* افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به جمع خبرنگاران آمد و دقایقی با آنها صحبت کرد. مدیر پرسپولیس با حالت شوخی به خبرنگاران گفت: من هم امروز خبرنگار شدم.

* برانکو در تمرین امروز مدام بر سر بازیکنان فریاد می‌کشید و نکات تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد.

* محمد انصاری، مدافع پرسپولیس زمانی که متوجه نشد برانکو او را صدا کرده است، با واکنش علیرضا بیرانوند مواجه شد و دروازه‌بان پرسپولیس با حالت شوخی به او گفت که رسانه‌ها گول اخلاق تو را می‌خورند.

* وحید امیری، هافبک پرسپولیس که دو دیدار این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز دوشادوش بازیکنان تمرین کرد و پا به توپ شد.

* حسن خان‌محمدی و رضا جباری، دو بازیکن سابق پرسپولیس در تمرین امروز حاضر شده و با کریم باقری و افشین پیروانی خوش‌وبش کردند. بازیکنان نیز به آنها خوش‌آمد گفتند.

تمرین فردای پرسپولیس از ساعت ۱۱ در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)