پرسپولیس نیوز: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود.

تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس در حالی برگزار شد که در فاصله دو روز مانده به بازی سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن پیش‌بینی می‌شد این تمرین پشت درهای بسته برگزار شود، اما روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بدون هماهنگی با کادرفنی این تیم مجوز حضور اصحاب رسانه را در محل تمرین صادر کرد تا برانکو ایوانکوویچ از این مسئله دلخور شده و بعد از ۴۰ دقیقه از تمرین خواستار ترک ورزشگاه توسط خبرنگاران شود.

* شایان مصلح و سیامک نعمتی، دو بازیکن مصدوم سرخپوشان به نرم دوی دور زمین پرداختند.

* بازیکنان بعد از گرم کردن به دو تیم تقسیم شده و به بازی درون تیمی پرداختند.

* در جریان بازی درون تیمی برانکو ایوانکوویچ به بیرانوند بابت خروج‌هایش تذکر داد که در یک لحظه این دروازه‌بان از کوره در رفته و با صدای بلند به مترجم برانکو گفت: در آن صحنه مقصر شجاع خلیل‌زاده بود، نه من. در ادامه صدای برانکو بالاتر رفت و بیرانوند هم برای دقایقی زمین را ترک کرده و دوباره برگشت. دروازه‌بان پرسپولیس در دو بازی اخیر پرسپولیس هم با شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی مشاجره لفظی داشت.

* در اواسط تمرین یکی از خبرنگاران که کمتر در محل تمرین سرخپوشان حضور پیدا می‌کند، اقدام به فیلمبرداری از مراحل آماده‌سازی شاگردان برانکو کرد که به یکباره مارکو متوجه این قضیه شد. بعد از لحظاتی برانکو دستور داد هیچ خبرنگار و هواداری در محل تمرین نباشد و از اطرافیان تیم گلایه کرد که چرا دو روز مانده به بازی در ورزشگاه را به روی خبرنگاران و تماشاگران باز گذاشته‌اند.

پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)