پرسپولیس نیوز: تمرینات تیم فوتبال امید کشورمان امروز هم در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال پیگیری شد.

تمرین تیم فوتبال امید کشورمان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۱ امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

* همزمان با تمرین تیم امید، بازیکنان تیم ملی فوتبال ساخلی نیز برای بازی‌های آسیایی و حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ تمرین می‌کردند.

* علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی و پرسپولیس که روز گذشته در ساختمان پِک به تمرین پرداخته بود، امروز هم به صورت اختصاصی پیش از آغاز تمرین تیم امید، تمرین می‌کرد که پس از حضور شاگردان کرانچار آکادمی را ترک کرد. این در حالی است که او به دلیل شکستن بینی علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال از کلیه فعالیت‌های ورزشی محروم شده است.

* پیش از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز شود، بازیکنان به صورت اختصاصی تمرین کردند. فوتبال در نیمی از زمین، بخش دیگری از تمرین بود.

* بازیکنان سایپا، ماشین‌سازی، پیکان و پدیده برای همراهی تیم باشگاهی خود در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، اجازه گرفتند که به تمرینات باشگاهی برگردند. این بازیکنان از شنبه هفته آینده به تمرینات تیم امید اضافه می‌شوند.

* نبی ساکی، بازیکن تیم امید به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*‌ بازیکنان زیر نظر رضا شاهرودی به گرم کردن دور زمین پرداخته و سپس به پاسکاری مشغول شدند.

* حمید استیلی، مدیر فنی تیم امید در تمرین امروز حضور نداشت.

* هم زمان با تمرین تیم امید، مسئولان آکادمی در حال غلتک زدن روی نیمی از زمین بودند به همین خاطر بازیکن در نیمی از زمین تمرین کردند.

* عارف آغاسی بازیکن تیم تراکتورسازی در جریان تمرین امروز مصدومیتی جزئی پیدا کرد.

* تمرین فردای تیم امید، صبح برگزار می‌شود که اختصاص به تست آمادگی جسمانی خواهد داشت، بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)