پرسپولیس نیوز: اعضای تیم فوتبال امید امروز در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌ های ملی به تمرین پرداختند.

تمرین تیم فوتبال امید برای آماده‌سازی جهت حضور در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) در زمین شماره۲ آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

* در حالی که تیم امید پیش از این تمریناتش را در زمین شماره یک انجام می‌داد برای نخستین بار در زمین شماره ۲ آکادمی که چمن آن به تازگی مورد بهره‌برداری قرار گرفته تمرین خود را برگزار کرد.

* زمانی که اعضای تیم امید وارد چمن شدند از اینکه در زمین خوب تمرین خود را برگزار می‌کنند خوشحال بودند، به خصوص زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید که در این خصوص با حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید صحبت کرد.

* حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان پیش از آغاز تمرین دقایقی با حمید استیلی به صحبت پرداخت و سپس آکادمی را ترک کرد.

* اعضای تیم امید با لباسی یکدست در محل تمرین حضور یافته و عکسی به یادگار در کنار هم انداختند.

* قبل از اینکه تمرین به صورت رسمی آغاز شود حمید استیلی و کرانچار در خصوص مصدومیت سلطانی‌مهر و رضا آذری بازیکنان تیم‌های ساپیا و استقلال صحبت می‌کردند، این دو بازیکن دچار مصدومیت شده و بازی‌های انتخابی مرحله نخست را از دست داده‌اند.

* امید نورافکن پس از ورود به داخل چمن به سمت سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم امید رفت و دقایقی با او به صحبت پرداخت.

* تمرین امروز در فضایی شاد برگزار شد. از کرانچار گرفته تا بازیکنان با هم شوخی می‌کردند، تا نشان دهند از روحیه خوبی برخوردار هستند.

* کرانچار در ابتدای تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد تا درباره تمرین امروز با آنها صحبت کند. او علاوه بر تشریح آیتم‌های تمرین از آنها خواست با جدیت تمرین امروز را انجام دهند.

* در بخشی از تمرین کرانچار توسط تدارکات تیمش قصد داشت آیتمی را توضیح بدهد که تدارکات تیم با توپ روی زمین افتاد و همین مسئله باعث خنده کرانچار و سایر بازیکنان شد.

* پس از اینکه بازیکنان چند دقیقه‌ای با توپ خود را تمرین کردند به دو بخش تقسیم شدند. بازیکنان تدافعی زیر نظر سهراب بختیاری‌زاده و بازیکنان تهاجمی زیر نظر کرانچار به تمرینات اختصاصی پرداختند. در این بخش سهراب بختیاری‌زاده چند بار سر بازیکنان فریاد زد و از آنها خواست به جای خندیدن کارشان را با جدیت انجام دهند.

* حمید استیلی مدیر تیم امید به شکل جدی پیگیر تمرین و همچنین وضعیت بازیکنان بود.

* با وجود اینکه تیم امید بازیکنان کلیدی خود از جمله الهیار سیادمنش، سلطانی‌مهر، رضا آذری و یونسف دلفی را در اختیار ندارد، اما امروز پس از مدت‌ها بیشتر بازیکنان را در اختیار داشت تا تمرین نسبتا به حضور همه بازیکنان برگزار شود. طبق گفته استیلی دلفی شرایط بهتری پیدا کرده، اما هنوز حضورش در تمرینات امید مشخص نیست.

* به درخواست کادر فنی تیم امید و به منظور مرور آخرین مرحله تاکتیکی این تیم فردا (یکشنبه) ساعت ۱۵ در مرکز ملی فوتبال در دیداری تدارکاتی که پشت درهای بسته برگزار می‌شود، به مصاف سوریه خواهد رفت.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال امید روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین ۹۸ در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک به مصاف یمن، ترکمنستان و عراق خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)