مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات امروز (سه شنبه) بعد از ظهر پرسپولیسی‌ها از ساعت 15:30 در مجموعه درفشی‌فر پیگیری شد.

 

تمرینات با نرم دویدن و حرکات کششی و گرم کردن زیر نظر مولایی آغاز شد. حسین عبدی نیز به همراه بازیکنان می‌دوید.

 

علیرضا حقیقی 30 دقیقه قبل از شروع تمرینات گروهی، تمرینات اختصاصی و پرفشاری را زیر نظر یحیوی انجام داد. دیگر دروازبانان نیز پس از گرم کردن گروهی، به یحیوی و حقیقی ملحق شدند.

 

 

 

بازیکنان پرسپولیس در بخشی از تمرینات به دو گروه قرمز و زرد تقسیم شدند و پرسینگ تحت فشار و پاسکاری در این موقعیت را تمرین کردند.

پاسکاری‌های ترکیبی در حال حرکت و چرخشی از تمرزینات ویژه سرخپوشان بود. پس از آن بازیکنان به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شدند و به بازی فوتبال در یثک سوم زمین پرداختند.

 

سرد کردن زیر نظر مولایی پایان بخش تمرینات بود.

 

* علی دایی پس از یکساعت مجموعه درفشی‌فر را ترک کرد و رهبری تمرینات را به عبدی و میاچ سپرد.دايي به دليل سرماخوردگي  به رختكن رفت و تمرين را به مياچ و عبدي سپرد.

 

* اظهارات شيث رضايي و علي دايي در برنامه نود سوژه اصلي 50 هوادار تمرين امروز پرسپوليس بود. آنها مقابل درب ورزشگاه درفشي فر پس از اينكه دايي قصد داشت مجموعه را ترك كنند جمع شدند و ضمن تقدير از دايي به دليل پيروزي برابر نفت حمايت خود را از او اعلام كردند. هواداران خطاب به دايي مي‌گفتند پرسپوليس مهم‌تر از همه چيز است.

 

* تعدادي از هواداران خانم هم در تمرين امروز حضور داشتند اما از حضور آنها داخل ورزشگاه جلوگيري شد.

* در رختكن جلسه‌اي بين دايي و محمود خوردبين برگزار شد.

 

* سعید حلافی و حمید علی عسکر به دلیل حضور در تیم امید و هادی نوروزی، محمد نوری و غلامرضا رضایی به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال، غایبان تمرین امروز بودند.

 

* تمرینات فردا (چهارشنبه) از ساعت 10:30 در مجموعه درفشی‌فر برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)