پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان با لباس شخصی در تمرینات این تیم حاضر می‌شود.

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا و دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ در پژوهشگاه صنعت نفت آغاز شد.

* تعدادی از خانم‌های علاقه‌مند به تیم ملی قبل از شروع تمرین به محل پژوهشگاه نفت آمده بودند و قصد دیدار با بازیکنان و کادر‌فنی این تیم را داشتند که از سوی حراست فدراسیون اجازه حضور به این هواداران داده نشد.

* از لیست اعلام شده برای حضور در اردوی تیم ملی، امروز پنج بازیکن به نام‌های احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، میلاد محمدی، صادق محرمی و کریم انصاری‌فرد در تمرین حاضر شده و نخستین جلسه تمرینی خود را به همراه سایر ملی‌پوشان انجام دادند، این در حالی است که همچنان هفت بازیکن در تمرین تیم ملی غیبت دارند.

* بازیکنان ابتدا به دو گروه تقسیم شده و به کارهای ترکیبی و حفظ توپ روی آوردند. سپس در گروهای مختلف به کارهای کششی، نرمشی و بدنسازی پرداختند. پاسکاری و فوتبال در زمینی با دروازهای کوچک بخش بعدی تمرین امروز ملی‌پوشان بود.

* روزبه چشمی به خاطر مصدومیت به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* کارلوس کی‌روش مثل روز گذشته با لباس شخصی در تمرین تیم ملی حاضر شد و همچنان نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان بود. با توجه به اینکه بحث تمدید قراداد کی‌روش با فدارسیون فوتبال به سرانجام نرسیده است، او با لباس شخصی در تمرینات شرکت می‌کند.

* ملی‌پوشان مثل روز گذشته با وجود تحریم ایران توسط کمپانی آدیداس، باز هم لباس این کمپانی را بر تن داشتند.

* در این جلسه تمرینی تیم ملی از دستگاه شوت‌زنی توسط مربیان استفاده شد.

* تمرین امروز تیم ملی بسیار شاداب و بانشاط برگزار شد و بازیکنان مدام با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* خبرنگاران مثل روز گذشته فقط در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین حضور داشتند و بلافاصله محل تمرین را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)