پرسپولیس نیوز: اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان زیر نظر وحید هاشمیان و با نظارت ویلموتس برگزار شد.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تیر ماه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) در زمین شماره دوی آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

* در این تمرین هر ۲۳ بازیکن دعوت‌شده به اردو حضور داشتند که سه دروازه‌بان تیم ملی به صورت جداگانه زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها تمرین کردند.

* بازیکنان از ابتدای تمرین زیر نظر وحید هاشمیان به گرم کردن پرداختند و با استارت‌های کوتاه و بلند به مدت پنج دقیقه آماده تمرینات تاکتیکی شدند.

* بازیکنان به دو گروه ۱۰ نفره نارنجی و طوسی تقسیم شدند که در بخش اول تمرینات تاکتیکی در سه نقطه دو بازیکن قرار داشتند و چهار بازیکن دیگر باید به صورت چرخشی با این بازیکنان پاسکاری می‌کردند.

* تمرینات توسط وحید هاشمیان برای بازیکنان تفهیم شد و این مربی خودش به صورت جدی تمرینات را زیر نظر داشت. ویلموتس هم با فاصله‌ای کم نسبت به بازیکنان در حال نظارت روی کار آنها بود.

* بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی عمدتاً یا بدون سابقه ملی هستند یا سابقه کمی دارند که از این جهت کادر فنی قصد ارزیابی آنها را دارد. از همین رو روش تمرینات آنها با بازیکنان حاضر در اردوی قبلی متفاوت بود.

* پاسکاری‌هایی که شکل ساده‌تری دارد و جزو اصول اولیه در فوتبال است، انجام شد که کادر فنی تأکید داشت بازیکنان با دقت و تحرک بیشتری این تمرین را انجام دهند.

* موسی سلامت جانباز پرسپولیسی امروز میهمان ویژه تمرین تیم ملی بود. پیش از شروع تمرین نیز اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی با سلامت در حالی که پرچم ایران را در دست داشت عکس یادگاری گرفتند.

* تمرین امروز تیم ملی فقط ۲۰ دقیقه برای رسانه‌ها قابل پوشش خبری و تصویری بود و پس از آن بازیکنان در آرامش و پشت درهای بسته تمرینات خود را ادامه دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)