مرجع خبری پرسپولیس : تمرین امروز بعد از ظهر تیم ملی پر بود از کری خوانی‌های بازیکنان.


باران بعد از ظهر تهران از روی شک و تردید می بارید، به همین دلیل بود کارلوس کروش نیز در شک و تردید فرو رفته بود. 10 دقیقه پیش از تمرین بعد از ظهر تیم ملی، با سمند سفید رنگی از راه رسید که این شک و تردید را برطرف کند.

 

ماشین که خاموش شد، دزدکی مقابل خبرنگاران آمد پائین تا آخرین بازدید را از چمن بکند، چمنی که برای تمرین صبح امروز تیم ملی آماده نبود. کروش نگاه که کرد می شد از میمک صورتش فهمید، راضی به تمرین است. به این ترتیب تیم ملی برای تمرین بعد از ظهر از باران و زمین کمپ اوکی می گیرد تا شاگردانش را دور هم جمع کند. اما خبر اصلی تمرین بعد از ظهر این نبود، بلکه بازمی گشت به حضور وزیر برای تماشای تمرین تیم ملی. روز گذشته خبرها حکایت از آن داشت که محمد عباسی به کمپ می رود تا کار شاگردان کروش را از نزدیک ببیند اما انگار بارندگی دیروز، وزیر را در خیابان سئول نگه داشت. برای خبرنگاران در کنار خبر منتفی شدن حضور وزیر، چهره کروش یک معما داشت؛ اینکه چرا اخمو است. خیلی زود هم علت این ناراحتی مشخص شد وقتی مرد پرتغالی از ادعای پرویز مظلومی ایراد گرفت. سرمربی استقلال گفته بود نباید به خاطر بازی با یک تیم درجه دو لیگ را تعطیل کرد. همه حرف کروش در تمرین دیروز این بود که چرا مربیان فکر می کنند ایران برای بازی اندونزی اردو برگزار می کند: «ما تا جام جهانی راه زیادی در پیش داریم، این را درک کنید.»

 

تمرین تیم ملی دیروز شاداب برگزار شد، جدا از تمام این حرف ها و بحث ها. فضای تمرین در یک بعد از ظهر نمناک، برای خبرنگارانی که سرشان را فرو برده بودند در یقه شان، جای تماشا داشت، به وی‍‍ژه کری های سید مهدی رحمتی با علی کریمی و کریم انصاری فرد. این دو در مقابل شهاب گردان نمی توانستند توپ های خود را گل کنند؛ یا به تیر می زدند یا گردان آن را مهار می کرد. رحمتی که ایستاده بود کنار تیر، بدجور شهاب را تشویق می کرد و مدام می گفت: «شهاب بیچاره شان کردی. یک توپ را نگیز تا دو زار گیرشان بیاید!« در ای لحظه وقتی یکی از توپ های کریمی به تیر دروازه خورد، آه بلندی کشید که رحمتی با خنده اضافه کرد: «بابا واسه تیر دروازه که به شما پول نمی دن!»

 

کری های غلام رضا رضایی و فرهاد مجیدی نیز در نوع خود جالب بود، یک استقلالی و یک پرسپولیسی. در تمرین های جمعی، مدام خسرو حیدری، احسان حاج صفی و میلاد زنیدپور از جپ و راست روی دروازه توپ می ریختند. در وسط نیز فرهاد مجیدی، علی کریمی و مجتبی جباری هم شوت می زدند. کری های رضایی و مجیدی در این بخش تمرین، بیشتر و بیشتر شد. یکی دیگر از نکته های جالب تمرین امروز، حضور هادی عقیلی در هجوم ها بود. ظاهرا کروش بدش نمی آید عقیلی را برای کاشته ها، بیشتر تمرین دهد تا بتواند مثل یک مهاجم در محوطه جریمه حریف آفتابی شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)