پرسپولیس نیوز : دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز برگزار شد.

دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال از ساعت 10:30 صبح امروز در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

* پیش از آغاز تمرین بازیکنان در چند گروه به کار با توپ پرداختند و بازی تنیس فوتبال در برنامه‌ آنها قرار گرفت. لژیونرها به همراه هاشم بیک‌زاده یک گروه را تشکیل دادند و بازیکنان استقلال و پرسپولیس نیز در گروه دیگر به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

*محمد نوری و آندرانیک تیموریان در بازی تنیس فوتبال با یکدیگر به شدت کری داشتند و برنده رقابت آنها کاپیتان پرسپولیس بود.

*بازیکنان تازه وارد اردوی تیم ملی شامل گردانی، پورعلی گنجی، غفوری و … گروه دیگری را در بازی تنیس فوتبال تشکیل داده بودند.

*کی‌روش ساعت 10:30 در زمین چمن کمپ حاضر شد و بلافاصله دستور آغاز تمرین را به بازیکنان داد.

*هاشم بیک‌زاده به همراه شهاب فیزیوتراپ تیم  به طور جداگانه تمرین کرد.

*علی کریمی همانند سایر اعضای کادر فنی لباس آبی برتن داشت و با آغاز تمرین در کنار سایر نفرات پا به توپ شده و بار دیگر آمادگی بدنی خود را به رخ کشید.

*یک جوان معلول با حضور در کمپ نظاره گر تمرین ملی پوشان شد.

*در حاشیه تمرین امروز کی‌روش به شوخی به پدر وحید طالب لو که از کارکنان کمپ است گفت: با خوردن شربت‌های تقویتی که برای بازیکنان است، بازوهایش را قوی کند.

*مترجم کی‌روش همانند سایر اعضای کادر فنی در چیدن موانع شرکت داشت.

*تمرین کار با توپ با استفاده از موانع و بازی درگیرانه بخش اول تمرین ملی پوشان بود. بازیکنان در شرایطی شبیه به ورزش کبدی با یکدیگر تمرین می‌کردند.

*در ادامه، تمرینات سرعتی در دستور کار قرار گرفت. در این بخش بازیکنان با عبور از میان موانع استارت‌های انفجاری داشتند.

*علی کریمی در جریان تمرین فعال‌تر و با انگیزه‌تر از همیشه به نظر می‌آمد و کارش را بسیار جدی انجام می‌داد. ضمن اینکه گروهی از بازیکنان زیرنظر او کار می‌کردند.

*در ادامه تمرین، کی‌روش با قرار دادن دو دروازه نزدیک به هم در میانه میدان از شاگردانش خواست به دو گروه تقسیم شده و با پاس‌های عرضی به دروازه‌ها شوت بزنند.

*کی‌روش در تمرین شوت زنی تأکید داشت تنها از توپ‌های ویژه جام ملت‌ها استفاده شود.

*در بخش بعدی تمرین بازیکنان به دستور کی‌روش به سه گروه تقسیم شدند و کاورهای قرمز، سبز و سفید برتن کردند. این سه گروه فوتبال درون تیم پرداخته و هر تیمی که گل می‌خورد جایش را به گروهی که بیرون بود، می‌داد.

*علی کریمی با پوشیدن کاور قرمز روی پیراهن آبی خود در فوتبال درون تیمی شرکت کرد و با دریبل‌هایش همه را به وجود آورد.

*جان اووه مدرس آلمانی که برای تدریس در کلاس استعدادیابی به ایران آمده است، به همراه احسانی رئیس کمیته آموزش نظاره گر بخش پایانی تمرین ملی پوشان بود.

*در اواخر تمرین و زمانی که بازیکنان استراحتی کوتاه داشتند کی‌روش از فرصت استفاده کرده و دو ضربه پنالتی به محسن فروزان زد. یکی از ضربات او به تیر دروازه برخورد کرد و دیگری در درون دروازه فروزان جای گرفت. واکنش بازیکنان علی الخصوص تیموریان در زمان زدن ضربات پنالتی کی‌روش جالب توجه بود.

*در پایان تمرین امروز بازیکنان تیم ملی در قالب دو تیم سفید و قرمز به زدن ضربه پنالتی پرداختند که اولین ضربه را علی کریمی برای تیم قرمز به سمت دروازه محسن فروزان زد. پنالتی مربی تیم ملی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فروزان از شدت شادی روی شانه‌های کریمی بپرد.

 

کریمی در بازی دستگرمی هم با یک ضربه سر و البته به صورت چیپ دروازه محسن فروزان را باز کرد تا مورد تشویق حاضران در تمرین قرار بگیرد.

*همچنین پنالتی امید ابراهیمی توسط سوشا مکانی مهار شد و ضربه آندرانیک تیموریان را نیز محسن فروزان گرفت. نکته جالب توجه این پنالتی‌ها نیز زمانی بود که خسرو حیدری قصد پنالتی زدن داشت اما کریمی و تیموریان که هر دو در تیم قرمز بودند به اذیت کردن او پرداختند و معتقد بودند این بازیکن دچار استرس شده است. حیدری نیز بعد از صحبت‌های کریمی و تیموریان ضربه‌اش را به سمت دروازه مکانی زد که این دروازه‌بان ضربه او را مهار کرد.

*ضربات پایانی پنالتی هم توسط سوشا مکانی و محسن فروزان شده شد که هر دو دروازه‌بان موفق شدند ضربات خود را تبدیل به گل کنند.

تیم ملی ایران خود را برای دیدار دوستانه 27 آبان برابر کره‌جنوبی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)