مرجع خبری پرسپولیس : در بازی تمرینی امروز ملی پوشان که به دو گروه تقسیم شده بودند تیم آبی توانست حریف خود را با دو گل از پیش رو بردارد.

 

در این بازی گل اول را غلامرضا رضایی به ثمر رساند و زننده گل دوم تیم آبی پوش کسی نبود به جز فرهاد مجیدی. کاپیتان استقلال که این روزها مورد توجه کارلوس کروش قرار گرفته است این گل را در حالی وارد دروازه شهاب گردان کرد که پاس آن را علی کریمی داده بود.

 

همکاری این دو بازیکن سرخابی در تمرینات تیم ملی باعث خوشحالی سرمربی تیم ملی شده است.او در اظهار نظری گفته که با استفاده از محبوبیت این دو بازیکن و حمایت هواداران آنها روزهای خوبی را برای تیم ملی رقم خواهد زد.


گفتنی است؛کاپیتان های پرسپولیس و استقلال به احتمال فراوان هر دو در بازی با اندونزی در ترکیب ثابت قرار دارند.


تمرین امروز ملی پوشان با صحبت های کروش آغاز شد و سپس بازیکنان با گرم کردن بدنهایشان آماده برگزاری تمرین شدند. فوتبال درون تیمی مهمترین بخش تمرین ملی پوشان بود که در دو بخش برگزار شد. در یکی از این بخش ها تیمی که احتمال می رود ترکیب اصلی باشند با پیراهن آبی به میدان رفت.


در این تیم سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، خسرو حیدری، احسان حاجی صفی، علی کریمی، جواد نکونام، قاسم حدادی فر، غلامرضا رضایی، محمدرضا خلعتبری و فرهاد مجیدی حضور داشتند که به نظر می رسد با حضور سیدمهدی رحمتی ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار با اندونزی را تشکیل دهند.


تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار از مرحله سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا، ساعت 20 روز جمعه پیش رو در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی اندونزی خواهد رفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)