پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در تمرین صبح امروز (جمعه) تیمش با چهره‌ای عصبی و ناراحت حضور یافته بود.

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار تدارکاتی در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مقابل ازبکستان از ساعت ۱۰ امروز (جمعه) در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شد.

* چهار ملی‌پوش حاضر در تمرینات تیم ملی ابتدا زیر نظر مربی بدنساز، بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه زیر نظر کادر فنی و کی‌روش پاسکاری، کارهای استقامتی و سرعتی، دور زدن موانع و مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار داشتند.

*‌ اعضای کادر فنی تیم ملی امروز لباس سبز و خاکستری و بازیکنان هم لباس‌های سفید بر تن داشتند. تذکر نکات فنی و تاکتیکی امروز بیشتر برعهده اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان بود و بازیکنان کارهای تاکتیکی آنها را در زمین اجرا می‌کردند.

* کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی که روز گذشته در تمرین غایب بود، در تمرین صبح امروز حضور یافت و از کنار زمین عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر داشت.

* سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز چهره‌ای ناراحت و درهم داشت و در دقایقی از حاشیه تمرین مدام با مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی و عوامل خود صحبت می‌کرد و با ناراحتی و عصبانیت مواردی را به آنها توضیح می‌داد.

* کی‌روش دقایقی با علی کریمی هافبک مصدوم تیم ملی صحبت کرد و آخرین وضعیتش را جویا شد. سرمربی تیم ملی نیز دقایقی درباره وضعیت کریمی با پزشک تیم ملی صحبت کرد.

* علی کریمی در اواسط تمرین به صورت اختصاصی با پزشک تیم به تمرین پرداخت.

* هوای مطبوع و ایده‌آل بهاری این روزهای تهران بازیکنان را سر ذوق آورده بود و ملی‌پوشان با طراوت خاصی تمرین می‌کردند.

* تمرین نوبت عصر تیم ملی از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین تمرینی پژوهشگاه نفت برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)