مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس از ساعت 11 صبح امروز بدون صحبت‌هاي دايي در زمين شركت واحد برگزار شد. در اين تمرين پرسپوليسي‌ها پس از حركات با توپ به كارهاي تاكتيكي و سپس فوتبال دستگرمي و پرسينگ پرداختند.

در فوتبال دستگرمي تيم زرد موفق شد 5 بر 4 تيم طوسي را شكست دهد. محمد پروين 3 بار‌، حلافي و علي‌عسگر براي تيم طوسي و باقري و فشنگچي هر كدام 2 بار براي تيم زرد گل زدند. عبدي،‌ زرينه، رضايي و نوروزي غايب بودند.

زلاتان مهاجم تستي اسلواك پرسپوليس در فوتبال دستگرمي در نقش هافبك نفوذي به ميدان رفت. دايي به دقت عملكرد بازيكنان را زير نظر داشت و تذكراتي جدي به بازيكنان مي‌داد. همين موضوع باعث شد حميد علي‌عسگر دو بار از سوي دايي جريمه شود.

 

 

يحيوي تمرينات ويژه‌اي را براي دروازه‌بان‌ها در نظر گرفته بود. 50 هوادار حضور داشتند. در ابتداي تمرين قرار بود هواداران به داخل ورزشگاه شركت واحد نيايند اما پس از 10 دقيقه اين مشكل حل شد و آنها از نزديك تمرين پرسپوليسي‌ها را زير نظر داشتند.

 

محمد منصوري در حاشيه تمرين دچار مصدوميتي جزيي از ناحيه مچ پا شد كه مشكل وي پس از دقايقي حل شد. آزادي عمل مهاجمان نسبت به روزهاي گذشته خيلي بيشتر بود و دايي تاكيد داشت كه بازيكنان در ضربات آخر قدر تو‌پ‌هاي مقابل دروازه حريف را بدانند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)