مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس تمرین روز دوشنبه خود را پشت درهای بسته برگزار کرد.

 

این تمرین با حضور 20 بازیکن و زیر نظر مصطفی دنیزلی، محسن عاشوری و ناصر صادقی برگزار شد. محمد مهدی الهایی، مسعود داستانی و روح ا… سیف الهی، بازیکنانی بودند که به دلیل همراهی تیم امید پرسپولیس در رقابت های تهران، در این تمرین حضور نداشتند.

 

 

هادی نورزوی هم که هنوز شرایط تمرین ندارد، حضور نداشت تا برنامه های فیزیوتراپی و آماده سازی خود را به شکل جداگانه دنبال کند.

 

 

از جمع بازیکنان حاضر در تمرین، تنها علی عسگری بود که نتوانست در تمام برنامه های تمرینی گروهی حضور پیدا کند. البه برنامه گرم کردن و دویدن را همپای دیگر بازیکنان دنبال کرد. خبر خوب درباره علی عسگری اینکه وی کار با توپ را آغاز کرده است، البته تحت نظر دکتر تیم ضربه زدن و حتی شوت زدن را انجام می دهد.

 

مصطفی دنیزلی که امروز خود در میانه زمین حضور داشت هر از چند گاهی دستوراتی برای بازیکنان صادر می کرد.

 

تمرین امروز با دویدن، سپس استارت های چند نفره شروع شد که زیر نظر محسن عاشوری صورت می گرفت. سپس یکسری تمرینات تاکتیکی دنبال شد و آخر تمرین یک فوتبال بین تیم طوسی و تیم مشکی بود که از جهت جدیت بازیکنان کم از یک بازی رسمی نداشت. بازیکنان پرسپولیس تلاش می کردند تا هر چه بیشتر نظر سرمربی جدید را نسبت به خود جلب کنند. در این بین، بازیکنانی که پیش از این مصدوم بودند، امروز تمرین جانانه ای داشتند، تا همه اینها نوید بخش روزهای خوب آینده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)