مرجع خبری پرسپولیس : تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران از ساعت 17 بعدازظهر امروز در نوبت دوم برگزار شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم‌ كردن به حركات كششي، حركات استقامتي كوتاه و بلند، حفظ توپ و پرسينگ در 3 گروه و فوتبال دروازه هندبالي پرداختند.

 

در بازي فوتبال در نيمه زمين زلاتان مهاجم اسلواك پرسپوليس دو بار موفق به گلزني شد.  علي دايي در حاشيه تمرين امروز بارها تمرين را قطع مي‌كرد و به بازيكنان تذكر مي‌داد.

يحيوي تمرينات ويژه‌اي را براي دروازه‌بانان در نظر گرفته بود. غلامرضا رضايي و حاجي نوروزي و حسين عبدي در تمرين امروز غايب بودند.

 

50 هوادار تمرين امروز را از نزديك تماشا كردند. پذيرايي از خبرنگاراني كه چند روز پيش در تمرين پرسپوليسي‌ها دچار حواشي‌هايي شدند توسط ليدرها بسيار جالب بود.

 

حسين بادامكي ابتدا به مدت 20 دقيقه در تمرينات گروهي شركت كرد و سپس تمرينات ويژه‌ اختصاصي را انجام داد. علي دايي در ابتداي تمرين به مدت 10 دقيقه با بازيكنان به گفت‌وگو پرداخت.

درگيري لفظي سپهر حيدري و حقيقي در فوتبال دسته گرمي باعث شد تا دايي به آنها تذكري جدي بدهد. علي دايي همچنين با فريادهاي بلند از مجتبي زارعي كه در مقابل دروازه حريف بي‌دقت به توپ ضربه مي‌زد او را مورد انتقاد قرار داد.

كري مابين زلاتان با شيث رضايي و نور محمدي در تمرين امروز بسيار جالب بود. اين دو بازيكن سعي داشتند هرطور شده بازيكن تستي اسلواك پرسپوليس را در مقابل چارچوب دروازه با حركات بدن كنترل كنند. تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس ساعت 18:25 به پايان رسيد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)