پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز غیبت امروز در تمرین سرخپوشان حاضر شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز تعطیلی امروز (یکشنبه) با حضور هواداران و اصحاب رسانه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* کالدرون پس از حضور در زمین با درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه مواجه شد که سرمربی آرژانتینی پرسپولیس مصاحبه را به آخر تمرین موکول کرد. این درحالی بود کالدرون دقایقی هم با خبرنگاران به گپ و گفت پرداخت و با زبان فارسی به خبرنگاران گفت: عصر بخیر.

* به خاطر عدم هماهنگی با کالدرون برای انجام مصاحبه با خبرنگاران از سوی باشگاه، سرمربی پرسپولیس از این موضوع ناراحت شد و به خبرنگاران اعلام کرد من در جریان حضور اصحاب رسانه در تمرین امروز نبودم.

* بازیکنان پس از ۱۵ دقیقه حضور در جلسه فنی در زمین حاضر شدند. آنها دقایقی به صحبت‌های کالدرون گوش کردند و زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات بدنی مشغول شدند. در ادامه بازیکنان در نیمه زمین به دو گروه تقسیم شدند و به حفظ توپ و فوتبال تحت فشار پرداختند. سپس تمرینات تاکتیکی کالدرون برای سرخپوشان آغاز شد و کارهای دفاعی و هجومی در این آیتم مرور شد.

* سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در تمرین امروز برای شناخت ترکیب اصلی خود بارها بازیکنان را در پست‌های مختلف به بازی گرفت.

* حدود ۵۰۰ هوادار پرسپولیس امروز در تمرین این تیم حضور داشتند و کادرفنی و بازیکنان را تشویق کردند.

* سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که دچار آسیب‌دیدگی شده بود، پس از رهایی از بند مصدومیت امروز در تمرینات گروهی پا به توپ شد.

* علیرضا بیرانوند که به دلیل شخصی و با اجازه کادرفنی در روزهای گذشته در تمرینات سرخپوشان غایب بود امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداخت.

* علاوه بر رادوشوویچ، دو دروازه‌بان جوان دیگر نیز در تمرینات پرسپولیس حضور داشتند.

* کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم پرسپولیس که از ناحیه همسترینگ کشاله ران دچار مصدومیت شده بود، امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* شجاع خلیل‌زاده، مدافع سرخپوشان در اواخر تمرین از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شد و برای اینکه مصدومیت او تشدید نشود توسط کادر فنی از زمین خارج شد.

* احمد نوراللهی در اواخر تمرین، از ناحیه مچ پای چپ مصدوم شد و نتوانست تمرین را ادامه دهد.

* تیم فوتبال پرسپولیس در هفته جاری دو دیدار دوستانه با تیم‌های لیگ برتری پیکان و نفت مسجدسلیمان خواهد داشت.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)