پرسپولیس نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دیدار مقابل سپیدرود رشت با حواشی زیادی همراه بود.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد مقابل سپیدرود رشت و پیش از دربی ۸۸، امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* حساسیت تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی ۸۸ به حدی بالا بود که اکثر دوربین‌های شبکه‌های تلوزیونی مثل دوربین نود برای مصاحبه با بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند.

* پسران برانکو ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ که چند روزی هست به تهران سفر کرده‌اند، امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

* قبل از شروع تمرین آدام همتی که روز گذشته گل سه امتیازی پرسپولیس مقابل سپیدرود را به ثمر رساند درباره شادی گل خود که شبیه شادی گل مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس، دیبالا بود با مهدی شریفی صحبت می‌کرد، این در حالی بود که کریم باقری پس از دیدن آدام همتی با حالت شوخی به او گفت چطوری «پسر آدم».

* بازیکنان ابتدا از ساعت ۱۷ در جلسه فنی حاضر و بعد از ۳۰ دقیقه وارد زمین شدند. در ادامه بازیکنان اصلی از ذخیره‌ها جدا شدند و به تمرینات ریکاوری، دویدن دور زمین و تنیس فوتبال پرداختند و بازیکنان ذخیره هم به کارهای تاکتیکی روی آوردند.

* حدود ۱۵۰ هوادار در تمرین امروز سرخپوشان حضور داشتند که بازیکنان و کادرفنی را تشویق کردند.

* حسین ماهینی که به دلیل مصدومیت روز گذشته در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس مقابل سپیدرود حضور نداشت، امروز در تمرینات گروهی حاضر شد تا مشخص شود مشکلی برای دیدار مقابل استقلال ندارد.

* تشویق سیدجلال حسینی از سوی هواداران با حاشیه خاصی همراه بود که بازیکنان با حالت شوخی و خنده مانع از حضور سیدجلال به میان هواداران شدند و به نوعی به این موضوع حسودی کردند.

* هواداران پرسپولیس تولد محمد انصاری، مدافع سرخپوشان را به او تبریک گفتند.

* محسن ربیع‌خواه، هافبک تیم پرسپولیس پس از رهایی از بند مصدومیت امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* هواداران پرسپولیس در ادامه تشویق‌ها و شعارهای قبل از دربی علیه استقلال موضع گرفتند.

* تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا و تا قبل از دربی ۸۸ مقابل استقلال پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

* دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)