پرسپولیس نیوز: ملی‌پوشان پرسپولیس که در اردوی تیم ملی بودند پس از بازگشت به ایران روز گذشته را استراحت کردند و امروز به جمع سرخ‌پوشان اضافه شدند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت ۱۱ با حضور بازیکنان ملی‌پوش برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین ۴ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به نام‌های علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، وحید امیری و مهدی طارمی در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردند و در تمرینات گروهی شرکت کردند. این در حالی بود که بازیکنان و برانکو به بازیکنان ملی‌پوش خوشامدگویی کرد و به خاطر عملکرد خوبشان در بازی‌های تیم ملی از آنها تشکر کرد.

* سرمربی پرسپولیس دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست که با آمادگی بالا در تمرینات حضور پیدا کنند و برای بازی مقابل پدیده آماده شوند.

* تمرینات زیر نظر مارکو مربی بدنساز آغاز شد و بازیکنان ابتدا حرکات کششی و نرمشی و در تمرینات سه‌گانه حاضر شدند و پس از کارهای نرمشی بازیکنان اصلی از ذخیره‌ها جدا شدند و به مرور کارهای ترکیبی، تاکتیکی و پاس‌های تک‌ضرب پرداختند.

* فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی به صورت نرم دویدند.

* حمیدرضا گرشاسبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس و سرپرست موقت باشگاه امروز در تمرین حضور پیدا کرد.

* بازیکنان ملی‌پوش حاضر در تمرین امروز پرسپولیس دقایقی در خصوص سیدبندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با هم صحبت می‌کردند و امیدوار بودند که تیم ملی ایران در قرعه خوبی قرار بگیرد.

* چوک مربی پرسپولیس نیز دقایقی با برانکو در خصوص تیم ملی صحبت کرد و بسیار امیدوار بود که ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از گروه خود صعود خواهد کرد.

* کریم باقری مربی تیم پرسپولیس مدام با بازیکنان شوخی می‌کرد و در این بین حالت شوخی به سیامک نعمتی و گادوین منشا بازیکنان فصل گذشته پیکان گفت که شما مشکل تیم پیکان بودید و آنها مجبور شدند شما را کنار بگذارند.

* دروازه‌بانان زیر نظر مربی دروازه‌بانان امروز تمرینات اختصاصی انجام دادند که با حضور بیرانوند شکل تمرینات جدی شده بود.

* برانکو در تمرین امروز پرسپولیس به شوت از راه دور و پاس‌های تک‌ضرب بسیار تاکید داشت و از آنها خواست که روی این دو موضوع دقت بیشتری داشته باشند.

* تمرین فردای پرسپولیس تعطیل است و بازیکنان از روز شنبه تمرینات خود را برای دیدار مقابل پدیده آغاز خواهند که تمرینات پرسپولیس از روز شنبه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوازدهم روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه به مصاف تیم پدیده خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)