پرسپولیس نیوز: هافبک مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد و همراه سایر بازیکنان به ریکاوری پرداخت.

تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل پیکان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر امروز (جمعه) از ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* اطراف ورزشگاه شهید کاظمی به دلیل بازار موجود در این منطقه بسیار شلوغ بود و هواداران پرسپولیس برای ورود به محل تمرین با مشکل پارک ماشین روبه‌رو شدند.

* در بین هواداران حاضر در جلوی ورزشگاه شهید کاظمی تعدادی هوادار خانم نیز مشاهده می‌شد که اجازه حضور در تمرین را پیدا نکردند.

* قبل از تمرین جشن تولد بوژدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس برگزار و صورت این بازیکن توسط بازیکنان کیک مالی شد.

* کریم باقری زمانی که قصد داشت عکس دسته جمعی به همراه بازیکنان پرسپولیس بگیرد، با حالت شوخی و خنده گفت: بهترین بازیکن در عکس نیست. او اشاره به سیامک نعمتی هافبک تاثیرگذار و گلزن پرسپولیس در دیدار روز گذشته مقابل پیکان داشت.

* علیرضا بیرانوند که برای ابراز همدردی و رساندن کمک‌های مردمی به مردم سیل زده لرستان شب گذشته به این استان سفر کرده، در تمرین امروز پرسپولیس غایب بود.

* هواداران پرسپولیس برای قدرانی و تشکر از سید جلال حسینی او را با لقب سردار پرسپولیس تشویق کردند.

* بازیکنان از ساعت ۱۱ و به مدت ۱۵ دقیقه کار بدنسازی انجام دادند و سپس در ادامه بازیکنان اصلی و ذخیره در دسته‌های مختلف تقسیم شدند و به حرکات ترکیبی و پاسکاری پرداختند. در ادامه بازیکنان اصلی پس از دویدن به دور زمین، محل تمرین را ترک کردند و بازیکنان ذخیره در بازی روز گذشته نیز کار تاکتیکی انجام دادند.

* کمال کامیابی نیا که روز گذشته دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد، در تمرین سرخپوشان حاضر شد و به همراه سایر بازیکنان به ریکاوری پرداخت. ظاهراً این بازیکن مشکلی برای بازی در دیدار مقابل الاهلی عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

* محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس برای تسهیل در صدور روادید بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس برای سفر به امارات، از تمامی آنها درخواست کرد فردا گذرنامه‌های خود را به او تحویل دهند.

* سید جلال حسینی مدافع پرسپولیس دقایقی کوتاه در وسط زمین، با برانکو صحبت کرد.

* حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافتند و در تمرینات گروهی شرکت دارند، امروز با آمادگی بالایی به تمرین پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)