پرسپولیس نیوز: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب مربی و بازیکن عراقی این تیم برگزار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ امروز (چهارشنبه) با حضور خبرنگاران و تماشاگران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* تعطیلات نوروزی و حساسیت شهرآورد پایتخت به قدری بود که امروز هواداران زیادی به ورزشگاه شهید کاظمی آمده بودند و حدود ۳۰۰ نفر در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

* قبل از شروع تمرین، یکی از هواداران به خاطر شرایط نامناسب صندلی‌های ورزشگاه شهید کاظمی به محسن خلیلی اعتراض کرد که با واکنش مدیر تیم پرسپولیس روبه‌رو شد. خلیلی به همین خاطر به میان هواداران رفت و درباره شرایط جوی روز گذشته تهران و اینکه فرصت کافی برای بهبود شرایط وجود نداشت، از همه هواداران عذرخواهی کرد. مدیر تیم پرسپولیس همچنین از تماشاگران خواست در آستانه دربی از تیم حمایت کنند و به مسائل حاشیه‌ای نپردازند.

* هواداران پرسپولیس که در ادامه به تعدادشان افزوده شد، پس از حضور بازیکنان در زمین به شدت آنها را تشویق کردند.

* بازیکنان پس از ۳۰ دقیقه بدنسازی، وارد زمین شدند و پس از تقسیم در گروه‌های مختلف، کار ترکیبی انجام دادند. سرخپوشان سپس به کارهای استقامتی و سرعتی، سانتر از جناحین و به مرور تمرین گلزنی پرداختند.

* حسین ماهینی، مدافع پرسپولیس که ماه‌هاست به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس دور مانده، امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* تمرین امروز پرسپولیس با استقبال زیاد رسانه‌ها و خبرنگاران روبه‌رو شد و عوامل برنامه فوتبال برتر هم در تمرین سرخپوشان حضور داشتند.

* شایان مصلح، بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

* بشار رسن به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عراق در تمرین امروز پرسپولیس غایب بود. کریم باقری، مربی پرسپولیس هم دیگر غایب تمرین امروز سرخپوشان بود.

* نکته مهم و جالب تاکتیکی برانکو برای بازیکنان در تمرین امروز این بود که سرمربی پرسپولیس، ترکیب تیم استقلال را با کاورهای آبی رنگ برای بازیکنان شبیه‌سازی و نقاط ضعف و قوت این تیم را گوشزد کرد.

* شرایط چمن ورزشگاه شهید کاظمی پس از بارندگی روز گذشته تهران مطلوب نبود و عوامل اجرایی ورزشگاه به وسیله پارو در حاشیه تمرین، آب قسمت‌هایی را که دچار آب‌گرفتگی شده بود، به بیرون هدایت کردند. نکته جالب این بود که بازیکنان پرسپولیس مثل بیرانوند هم دست به پارو شدند.

* علیرضا بیرانوند در ادامه در مورد شرایط بد چمن تمرین به محسن خلیلی اعتراض کرد.

* تمرینات تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ فروردین، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)