پرسپولیس نیوز: تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعزام به قطر برای دیدار مقابل السدقطر درمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه ) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

* تمرین امروز این تیم بیشتر جنبه ریکاوری داشتند و بازیکنان اصلی در کنار بازیکنان ذخیره تمرین سبک را سپری کردند و پابه توپ شدند.

* بازیکنان از ساعت ۱۷:۳۰ وارد زمین شدند و نفرات اصلی و ذخیره در کنار دو به دو پاسکاری کردند و سپس در ادامه بازیکنان اصلی زمین را ترک و بازیکنان ذخیره هم زیر نظر برانکو آخرین نکات تاکتیکی رو پیگیری کردند.

* اعضای مدرسه فوتبال نونهالان پرسپولیس قبل از شروع تمرین در کنار زمین با بازیکنان کادرفنی عکس یادگاری گرفتند که در این بین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند را به شدت تشویق کردند

* مهدی ترابی مهاجم تیم پرسپولیس پس از جراحت روز گذشته زانوی راست خود در بازی مقابل نساجی امروز بصورت اختصاصی دور زمین نرم پیاده‌روی کرد. حضور ترابی در دیدار مقابل السدقطر در هاله ای از ابهام قرار داد وهنوز وضعیت این بازیکن برای این بازی مشخص نیست.

* امید عالیشاه دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس به صورت اختصاصی دور ورزشگاه دوید.

* حسین ماهینی مدافع راست قرمزپوشان که مدت‌هاست به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس به دور مانده امروز در تمرینات گروهی همراه بازیکنان به تمرین پرداخت.

* محسن ربیع‌خواه هافبک مصدوم سرخپوشان هم امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* شایان مصلح در صف دیگر بازیکنان مصدوم پرسپولیس قرار دارد تنها بازیکن غایب تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* فضای تمرین امروز پرسپولیس بسیار شاداب بود و بازیکنان مدام باهام شوخی و کری داشتند که کمال کامیابی‌نیا در تمجید از علیرضا بیرانوند با حالت شوخی گفت بیرانوند بهترین گلر آسیاست.

* حدود ۲۰۰ هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و بازیکنان کادر فنی رو تشویق کردند.

* تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار دوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا ظهر تهران را به مقصد دوحه ترک خواهند کرد.

* دیدار دو تیم فوتبال السد قطر و پرسپولیس ایران در جریان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه هفته جاری در دوحه برگزار خواهدشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)