پرسپولیس نیوز: هواداران در تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس، بنری در حمایت از سرخپوشان نصب کردند.تمرین  امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ و با حضور هواداران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. حواشی و اتفاقات تمرین امروز به شرح زیر است:

* تعدادی از بانوان هوادار پرسپولیس مقابل ورزشگاه شهیدکاظمی حاضر شده بودند که مسئولان ورزشگاه به آنها اجازه ورود به محل تمرین را ندادند.

* مأموران نیروی انتظامی نیز امروز در محل تمرین پرسپولیس حضور داشتند تا از اتفاقات و درگیری‌های احتمالی جلوگیری کنند.

* گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به همراه دو دستیار خود به نام‌های خواکین و والنسیا، ۳۰ دقیقه قبل از شروع تمرین در زمین حاضر شدند و آیتم‌های تمرین را برای بازیکنان طراحی کردند.

* تمرین با صحبت‌های کالدرون آغاز شد و بازیکنان سپس زیر نظر مربی بدنساز به حرکات نرمشی پرداختند. آنها سپس به سه گروه تقسیم شدند و کار با توپ انجام دادند. کارهای تاکتیکی و ترکیبی و تمرین گلزنی، بخش‌های بعدی تمرین امروز بود.

* حدود ۴۰۰ هوادار تیم پرسپولیس برای تشویق این تیم در ورزشگاه حضور داشتند و کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس را به شدت تشویق کردند.

* نکته مهم و عجیب تمرین امروز پرسپولیس، پشتکار و تلاش خستگی‌ناپذیر گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بود. او مدام با بازیکنان حرف می‌زد و نکات تاکتیکی تمرینات را به آنها گوشزد می‌کرد. کالدرون در اکثر بخش‌های تمرین، پا به پای بازیکنان حضور داشت.

* به دلیل غیبت محسن سیدی، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در تمرین، سه دروازه‌بان سرخپوشان به همراه سایر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کردند.

* محمد نادری و بشار رسن تنها غایبان تمرین امروز بودند. محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس هم در تمرین امروز حضور نداشت.

* شایان مصلح تنها بازیکن مصدوم پرسپولیس به صورت اختصاصی زیر نظر پزشک به تمرین پرداخت.

* علیرضا بیرانوند،‌دروازه‌بان پرسپولیس با حالت شوخی و کنایه‌آمیز خطاب به مصلح گفت «از فردا دیر به تمرینات ملحق بشی، اخراجی!». صحبت‌های بیرانوند، خنده مدافع پرسپولیس را در پی داشت.

* هواداران پرسپولیس در اواخر تمرین برای حمایت از این تیم نوشته‌ای با عنوان «تا ابد هوادارتیم» به ورزشگاه شهید کاظمی آوردند و در گوشه ورزشگاه و مقابل دیدگان بازیکنان نصب کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)