ادامه درخشش هوار/10 روز دیگر آماده بازی می شود
مرجع خبری پرسپولیس : تمرین روز پنج شنبه سرخپوشان در دو نوبت در زمین خیریه عمل برگزار شد.
 
به گزارش مرجع خبری، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تعطیلی روز چهارشنبه، پنجشنبه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد که تمامی بازیکنان به غیر از تیاگو که مصدوم است حاضر بودند.
در تمرین صبح بیشتر بازیکنان کارهای استقامتی و سرعتی انجام دادند. محسن خلیلی، هوار ملا محمد و محمد منصوری صبح زیر نظر مولائی تمرینات بدنسازی انجام دادند.
 
در تمرین بعد از ظهر ابتدا بازیکنان گرم کرده و سپس در گروه‌های سه نفره به کار با توپ، پاسکاری تک ضرب، دو ضرب و پاس بلند مشغول شدند.
دروازه بانان زیر نظر عابدزاده تمرینات سختی را انجام دادند. آمادگی جسمانی معمارزاده در این تمرینات جالب توجه بود. بعد از گرم کردن و پاسکاری زلاتکو تمرینات مختلف شوتزنی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود. در این تمرینات غیر از برخی بازیکنان مطرح شوتزن، ضربات خوب نیک نفس جلب توجه می‌کرد.
 سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و بازی کردند.  در نیمه دوم زمانی که هوار ملا محمد بازی کرد پاس های خوب او و تسلطش به توپ و بازی، بسیار جالب بود. این بازیکن در صورتی که آمادگی جسمانی خوبی پیدا کند می تواند در ترکیب تیم موثر باشد.
    * کادر فنی اعتقاد دارد هوار 10 روز دیگر آماده بازی می شود.
    * سپهر حیدری این روزها با انگیزه بسیار زیاد و روحیه بسیار خوبی تمرین می‌کند.
    * محسن خلیلی و محمد منصوری زیر نظر مولائی تمرینات اختصاصی انجام دادند. خلیلی کمی زودتر با اجازه مربیان تمرینات را ترک کرد تا استراحت کند.
    * انگیزه و شوخی‌های محمد منصوری  و کری خواندنش با مولائی بسیار جالب بود.
    * بعد از تمرینات بازیکنان بدن‌ها را سرد کردند.
    * تمرین بعدی تیم روز جمعه از ساعت 17:30 در زمین شماره دو آزادی برگزار می‌گردد.
منبع: سایت باشگاه
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)