پرسپولیس نیوز : با وجود درخواست پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اما اسطوره این باشگاه تمرین شاگردانش را قطع نکرد و درخواست آنها رامورد اجابت قرار نداد.

 تمرین امروز تیم پیشکسوتان پرسپولیس امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد و علی پروین اسطوره این باشگاه مطابق روزهای قبل تمرین شاگردانش را زیر نظر گرفت. این در حالی است که پیشکسوتانی نظیر ناصر ابراهیمی‌،‌محمد صادقی و … هم در این تمرین حاضر بودند.

از آنجایی که امروز دیدار رده‌بندی جام جهانی برگزار می‌شد پیشکسوتان پرسپولیس از پروین خواستند تا تمرین امروز را تعطیل کند تا آنها بتوانند بازی جام جهانی را تماشا کنند اما اسطوره این باشگاه با این تصمیم مخالفت کرد و به آنها گفت که اهمیت پرسپولیس و تمرین آنها کمتر از بازی‌های جام جهانی نیست. این مساله باعث شد تا پیشکسوتان پرسپولیس به یاد سال‌هایی که در همین زمین تمرین می‌کردند امروز هم پا به توپ شده و تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند.

در حین تمرین برخی از بازیکنان بیش از اندازه با توپ حرکات انفرادی می‌کردند که این مساله اعتراض پروین را در پی داشت و به همین دلیل در نیمه دوم خودش به عنوان داور در وسط زمین حضور پیدا کرد و به شاگردانش گفت که هر کسی بیشتر از سه ضربه به توپ بزند او را جریمه خواهد کرد. اسطوره باشگاه پرسپولیس همانند سال‌هایی که روی نیمکت این تیم می‌نشست با دقت تمرین شاگردانش را زیر نظر داشت و نکات فنی را به آ‌نها گوشزد شد.

در تمرین امروز حمید درخشان عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد و با حرکات فنی خود حتی تمجید پروین راهم بدست آورد. اسطوره باشگاه پرسپولیس به درخشان گفت که با وجود همه این سال‌ها فوتبال ایران ستاره‌هایی نظیر درخشان، محمدخانی و … را به خود نخواهد دید.

در این تمرین سپس کلیه بازیکنان و همراهان عکسی به یادگار گرفتند. سعید شیرینی رئیس هیات مدیره پیشکسوتان پرسپولیس کهن هم در تمرین امروز شرکت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)