پرسپولیس نیوز : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در شرایطی برگزار شد که کریم باقری نیز پس از روزها غیبت، امروز در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کرد.

مرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست گهر دورود از ساعت 11:30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در تمرین امروز بازیکنان اصلی در دیدار مقابل گهر 35 دقیقه ریکاوری کردند اما بازیکنان ذخیره ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به سانتر از جناحین، ضربه به گل و سپس فوتبال دسته‌گرمی در نیمه زمین پرداختند.

*در تمرین امروز پسر گل‌محمدی نیز پا به توپ شد.

*آمادگی کلاه‌کج باعث شد تا بارها مورد تشویق کادر فنی قرار گیرد.

*کریمی تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد.

*کریم باقری پس از حدود 20 روز در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد. وی ابتدا با بازیکنان به خوش و بش پرداخت و سپس همراه با گل محمدی به گوشه زمین رفت و با علی کریمی درباره وضعیتش به گفت و گو پرداخت. باقری همچنین در جلسه 20 دقیقه‌ای با گل‌محمدی شرکت کرد و سپس تمرین قرمزپوشان را ترک کرد. دقایقی بعد از رفتن باقری، وینگو بگوویچ که چند روزی در تمرینات پرسپولیس به دلیل مشکلات مالیاتی حضور نداشت به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و صحبت‌هایی با گل محمدی داشت.

*در تمرین امروز مهدی مهدوی‌کیا غایب بود.

*کریم باقری پیش از ترک تمرین به کریمی گفت: زودتر برگرد، تو که از همه بیشتر در حال تمرین کردن هستی! که کریمی هم با خنده جواب باقری را داد.

*دروازه‌بان‌ها زیر نظر عزیزیان به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند.

*سوژه تمرین امروز قرمزپوشان، بخشی‌زاده داور بازی پرسپولیس و گهر بود.

* هواداران اندکی در تمرین امروز حضور داشتند.

*گزارشگران یکی از شبکه‌ها در تمرین امروز قرمزپوشان حضور داشت و در خصوص فیلم های سینمایی مورد علاقه آنها با بازیکنان به گفت و گو پرداخت.

*پایان رافت نیز در ابتدای تمرین امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت.

*یحیی گل‌محمدی همراه با بازیکنان ذخیره پا به توپ شد.

*حسین ماهینی امروز با گرمکن تیم ملی آلمان در تمرین پرسپولیس حضور داشت.

*پس از تمرین امروز محسن بنگر، قاضی پولادی و نوری با خبرنگاران مصاحبه نکردند.

*یکی از نکات تمرین امروز، حضور دختر خردسال دو ساله بود که با لباس قرمز آنقدر ایستاد تا با علی کریمی عکس یادگاری بگیرد. وقتی این دختر بچه کنار کریمی ایستاد عدد 6 را با دستانش نشان داد و با کریمی عکس یادگاری گرفت همین موضوع سوژه اصلی عکاسان در تمرین امروز بود.

البته یک پسر بچه یکساله نیز امروز همراه پدرش از مشهد به تهران آمده بود که با بازیکنان و کادر فنی پرسپولیسی‌ها عکس یادگاری گرفت.

*در تمرین امروز پرسپولیس، ماموران راهنمایی و رانندگی نیز حضور داشتند. آنها از انصاری فر می‌خواستند که زودتر برای پرسپولیس گلزنی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)