پرسپولیس نیوز: یک رسانه یونانی به انتشار گزارشی از ستاره‌های ایرانی تیم پانیونیوس شامل کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی پرداخت.

به نقل از سایت ورزشی CONTRA یونان، کریم انصاری‌فرد سال ۲۰۱۵ میلادی با پیراهن تیم پانیونیوس آتن در سوپر لیگ یونان نمایان شد و گل‌های بسیار مهمی به ثمر رساند. انصاری‌فرد با ۱۵ گل زده در ۵۱ بازی رسمی تیم پانیونیوس در مدت زمان ۱۸ ماه مورد توجه المپیاکوس قرار گرفت و با قرارداد ۴۰۰ هزار یورویی راهی این تیم شد. او در فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۷ هفده گل برای المپیاکوس زد و همراه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ رفت. انصاری‌فرد پس از بازگشت از روسیه دیگر نتوانست جایگاهی در المپیاکوس پیدا کند و به تیم ناتینگهام فارست انتقال یافت.

این رسانه یونانی سپس درباره احسان حاج‌صفی نیز نوشت: او در سال ۲۰۱۷ با قراردادی به مدت ۲ سال پیراهن تیم پانیونیوس را بر تن کرد. احسان حاج‌صفی در جناح چپ دفاعی تیم پانیونیوس بسیار موفق بازی کرد و در نهایت در ماه دسامبر به تیم المپیاکوس انتقال یافت. المپیاکوس برای جذب این بازیکن ایرانی ۶۰۰ هزار یورو پرداخت کرد تا قراردادی به مدت ۳٫۵ سال امضا کند. احسان حاج‌صفی پس از انجام ۷ بازی در ترکیب المپیاکوس همانند کریم انصاری‌فرد به جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه رفت اما در فصل جدید به تیم تراکتورسازی در لیگ برتر ایران پیوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)