فیفا در گزارشی نوشت: ایران به سختی توانست از سد مراکش شجاع عبور کند.

سایت فیفا با اشاره به برتری تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش با انتخاب تیتر «ایران به سختی از سد مراکش ِ شجاع گذشت»، نوشت: ایران با پیروزی سخت 2 بر یک مقابل مراکش در ورزشگاه هومارک بانکوک یک گام بلند دیگر به مرحله یک‌هشتم نهایی نزدیک‌تر شد. گل‌های علی حسن‌زاده و افشین کاظمی 3 امتیاز را برای شاگردان علی صانعی به ارمغان آورد تا ایران تنها به یک امتیاز دیگر در آخرین بازی مرحله گروهی خود مقابل پاناما نیاز داشته باشد تا به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه B صعود کند.

ایران پس از تساوی 2 بر 2 مقابل اسپانیا مدعی اصلی پیروزی در این دیدار و سوار بازی بود؛ مالکیت تک‌قطبی و 4 شوت درون چارچوب. نماینده شمال آفریقا نشان داد شکستن پوسته این تیم کار سختی است تا اینکه ایران در نیمه اول توانست دروازه این تیم را از روی نقطه پنالتی باز کند. علی حسن‌زاده با یک شوت قدرتمند پای راست توپ را خلاف جهت ربیع زاری به کنج دروازه مراکش فرستاد. برتری ایران تنها یازده ثانیه دوام آورد و مراکش در ضدحمله‌ای تند و تیز توسط یوسف المزاری گل تساوی را زد.

نیمه دوم نیز به همین شکل تکرار شد؛ دفاع منسجم و واکنش‌‌های زاری مانع از گلزنی ایران شد. مقاومت مراکش در فاصله 8 دقیقه مانده به پایان بازی شکسته شد و افشین کاظمی توپ را از بالای سر دروازه‌بان حریف که روی زمین افتاده بود درون دروازه مراکش جای داد.

به گزارش فارس،‌ سایت فیفا پس از تساوی ایران برابر اسپانیا لقب شجاع را به ملی‌پوشان کشورمان داد، اما پس از شکست نزدیک مراکش برابر ایران این لقب را به نماینده آفریقا داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)