پرسپولیس نیوز : سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از گادوین منشا مهاجم پرسپولیس به عنوان یک تهدید جدی برای خط دفاعی تیم السد قطر یاد کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک روز پیش از بازی تیم های پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در گزارشی نحوه صعود این تیم ها به این مرحله را تشریح کرد.

در این گزارش از بغداد بونجاح به عنوان بازیکن کلیدی السد و از گادوین منشا به عنوان بازیکن کلیدی پرسپولیس یاد شده است.

AFC درباره منشا نوشته است: «گادوین منشا با یک گل بسیار مهم برای غول تهران (پرسپولیس) که سومین گلش در این رقابتها محسوب می شود، به یکباره ظاهر شد. مهاجم نیجریه ای همچنین یک گل مهم مقابل الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی به ثمر رسانده و به تیمش برای صعود کمک کرده بود. منشا  تاکنون ۵۳ درصد از شوتهایش در چارچوب بوده و سه پاس گل کلیدی هم در لیگ قهرمانان آسیا داده است.

این بازیکن ۲۹ ساله یک تهدید جدی برای خط دفاعی السد خواهد بود و میلش را به گلزنی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با دوبار بازکردن دروازه الهلال در همین مرحله فصل گذشته آسیا نشان داده است. منشا امیدوار است تا تیمش به فینال برسد و به ثمر رساندن دو گل دیگر در این مرحله می تواند این اتفاق را عملی کند.»

عملکرد آماری پرسپولیس و السد قطر در فصل جاری به شرح زیر است:

* عملکرد آماری السد در فصل جاری:
پاس صحیح: ۸۱ درصد
میانگین موقعیت گل: ۱۱
درصد مالکیت توپ: ۴۹ درصد
پیروزی در رویارویی مستقیم: ۵۰ پیروزی
شوت در چارچوب: ۴۱ درصد
میانگین گل در هر مسابقه: ۲ گل

* عملکرد آماری پرسپولیس در فصل جاری:
​پاس صحیح: ۷۸ درصد
میانگین موقعیت گل: ۱۰
درصد مالکیت توپ: ۵۱ درصد
پیروزی در رویارویی مستقیم: ۶۴
شوت در چارچوب: ۴۷ درصد
میانگین گل در هر مسابقه: ۱.۵ گل

هرچند دو تیم بازیکنان توانمند زیادی در ترکیب خود دارند ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا مقایسه ای را بین گادوین منشا مهاجم پرسپولیس و بغداد بونجاج مهاجم السد انجام داده است.

گادوین منشا در ۳۸۷ دقیقه ای که این فصل در آسیا برای پرسپولیس بازی کرده است، سه گل به ثمر رسانده و میانگین هر ۱۲۹ دقیقه یک گل را از خود بر جای گذاشته است. منشا در ۳۵ رویارویی مستقیم موفق بوده و ۵۳ درصد شوتهایش در چارچوب بوده است.

در مقابل بغداد بونجاح در ۸۴۱ دقیقه بازی برای السد، ۱۲ گل به ثمر رسانده و میانگین هر ۷۰ دقیقه یک گل را در اختیار دارد. بونجاح در ۵۵ رویارویی مستقیم موفق بوده و درصد شوتهایش همانند منشا ۵۳ درصد است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)