پرسپولیس نیوز : سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال به دیدار کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس اشاره کرد و نوشت که نماینده ایران در اندیشه جبران نتیجه بازی رفت و جلوگیری از صعود آنتلرز به جام باشگاه‌های جهان است.

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با پیروزی ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، شانس زیادی برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در گزارشی به این مسابقه پرداخت. در بخشی از آن آمده است: کاشیما آنتلرز ژاپن با پیروزی ۲ بر صفر در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا، گام بلندی برای کسب نخستین قهرمانی خود در این رقابت‌ها برداشت. گل‌های نیمه دوم آنتلرز که توسط لئو سیلوا و سرجینیو به ثمر رسید، این تیم را پیشتاز تقابل با پرسپولیس برای راهیابی به مسابقات جام باشگاه‌های جهان قرار داد. این تیم در سال ۲۰۱۶ در خاک خود و به عنوان قهرمان ژاپن، به فینال جام باشگاه‌های جهان صعود کرده بود.

هر دو تیم از نخستین صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا لذت می‌بردند و پرسپولیس بازی را بهتر آغاز کرد. علیپور در دقیقه پنج نخست بازی، موقعیت خیلی خوبی به دست آورد و به تنهایی مقابل دروازه آنتلرز بود، اما تکل بلند و قهرمانانه جونگ سئونگ هیون اجازه نداد کاشیما از حریف خود عقب بیفتد. هر چند این تیم با طوفانی زودرس مواجه شده بود.

آنتلرز پس از آغاز نیمه دوم، توپ و میدان را در اختیار گرفت و قفل دروازه پرسپولیس را شکست. پس از پاسکاری زیبای دوی شوما و لئو سیلوا، این بازیکن برزیلی با ضربه‌ای فوق‌العاده، توپ را به گوشه دروازه پرسپولیس چسباند. تشویق هواداران کاشیما آنتلرز ۱۲ دقیقه بعد و پس از اینکه دومین بازیکن برزیلی کاشیما یعنی سرجینیو دروازه پرسپولیس را برای دومین بار باز کرد، ادامه داشت.

پس از اینکه پرسپولیس نتوانست ضربه کرنر آنتلرز را به خوبی دفع کند، کنتو میسائو توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس برای سرجینیو ارسال کرد و در حالی که در زاویه بسته‌تری نسبت به گل اول قرار داشت، توپ را به همان نقطه از دروازه رساند.

این دو تیم روز ۱۰ نوامبر (شنبه ۱۹ آبان) به مصاف هم می‌روند و پرسپولیس در اندیشه برگرداندن نتیجه مسابقه و جلوگیری از بازگشت کاشیما آنتلرز به جام باشگاه‌های جهان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)