مرجع خبری پرسپولیس : پايگاه اطلاع رسانی فدراسيون جهاني فوتبال در آستانه آغاز فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا ضمن نگاهي مختصر به اين رقابتها اشاره اي نيز به حضور دو تيم استقلال و پرسپوليس در اين جام داشته است.

در اين گزارش كه به 10 تيم مدعي قهرماني در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا پرداخته آمده است: سال فوتبالي در آسيا از همان ابتدا با رقابتهاي حساسي آغاز شد چراكه در ماه ژانويه جام ملتهاي آسيا به ميزباني قطر برگزار شد و اكنون پاي باشگاه‌هاي آسيايي به ميان آمده است. از سه شنبه فصل 2011 ليگ قهرمانان آسيا از راه مي رسد.

در نهمين سال برگزاري معتبرترين رقابتهاي باشگاهي آسيا كه از سال 2003 جان گرفته است 32 باشگاه برجسته از 10 كشور آسيايي در اين رقابتها حضور دارند. در ميان اين تيمها 4 قهرمان پيشين رقابتها و 5 شركت كننده جديد ديده مي شوند.

در اين گزارش به نمايندگان ايراني حاضر در اين رقابتها اشاره شده و آمده است: پرسپوليس و استقلال قدرتهاي سنتي فوتبال ايران به شمار مي آيند كه در رقابتهاي آسيايي پيش از جان گرفتن ليگ قهرمانان آسيا عنوان قهرماني را به دست آورده اند با اين حال در رقابتهاي سال جاري اميد هواداران ايراني بيش از همه به سپاهان و ذوب آهن، فيناليستهاي سابق اين رقابتها دوخته شده است چرا كه اين دو تيم در حال حاضر در آمادگي خوب خود به سر مي برند، سپاهان در سال 2007 نايب قهرمان اين رقابتها شد. ذوب آهن هم در ديدار پاياني سال گذشته برابر سئونگنام به شكست سه بر يك تن داد.

در اين گزارش هم چنين به حضور تيم هاي کشورهای كره جنوبي، ژاپن ، استراليا و ازبكستان اشاره شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)